Nasıl Çözerim?

Pratik Çözümler

  • Hesap İşletim Ücreti

      Her bir vadesiz hesabın bankamızda açma, kapama, işletme ve arşivleme gibi maliyetleri bulunmaktadır. Bu maliyetlerin bir kısmının karşılanabilmesi amacıyla müşterilerimize Ocak ve Temmuz aylarında yılda iki kez hesap işletim ücreti yansıtılmaktadır. Güncel hesap işletim ücretlerini öğrenmek için tıklayın.

  • Kredi Kartları İle İlgili Bilgiler

      Başvuru Sonucu: Kredi kartı başvurusunda bulunduysanız sonucunu öğrenmek için tıklayın.

      Kart Bilgileri: Ekstre, dönem içi harcama, birikmiş bonus/mil/MR bilgilerine Anında Bilgi Servisi'ni kullanarak ulaşabilirsiniz. Detaylı bilgiye Garanti İnternet, Garanti Cep ve BonusFlaş üzerinden ulaşabilirsiniz.

      Limit Artırım Talebi: Kredi Kartı limit artırım talebinde bulunabileceğiniz kanalları öğrenmek için tıklayın.

      Harcama İtirazı ve Nakit Avans İtirazı: Kart harcamaları ve nakit avans işlemlerine ilişkin itirazlarınızı, Garanti İnternet>Kart>Kart İşlem İtirazı adımından yapabilir, ya da Kredi Kartı Harcama/Nakit Avans İtiraz Formu'nu eksiksiz bir şekilde doldurup imzalayarak harcamaitirazi@garanti.com.tr e-posta adresine iletebilirsiniz. İtiraz formunun tam olarak doldurulması ve imzalanması itirazınızın değerlendirilmeye alınma süresini kısaltacaktır. Gerekli ek dokümanları dilekçenizin ekinde göndermenizi rica ederiz. Talebiniz en kısa sürede chargeback (ters ibraz) süreçleri çerçevesinde değerlendirilecektir. Talebinizin sonucunu öğrenmek için 444 0 334 Alo Bonus'u arayabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayın.

      Yıllık Üyelik Ücreti: Kredi Kartı aidatları hakkında bilgi almak için tıklayın.