Yardım ve Öneriler

Alo Garanti şifremi nasıl değiştireceğim? Şifremin güvenliği konusunda şüphelenirsem, sistem kabul etmesse ne yapmalıyım?

Şifrenizi, 444 0 333 Alo Garanti'yi aradığınızda Şifre Değişikliği yapmak istediğinizi söyleyerek ve gerekli yönlendirmeleri takip ederek değiştirebilirsiniz. Şifre değiştirmek için sizden istenen bilgiler kart numaranızın son 6 hanesi, cep telefonu numaranız ve kart şifreniz olacaktır. 
Şifre kriterleri
Güvenliğiniz açısından belirleyeceğiniz şifrelere ilişkin bazı kurallar oluşturulmuştur:
Şifreniz
Müşteri numaranızla aynı olamaz.
(örnek: müşteri numaranız 367525 ise şifreniz 367525 olamaz.)
Artan ve azalan ardışık sayılardan oluşamaz.
(örnek: 234567 ya da 987654)
Aynı sayılardan oluşamaz.
(örnek: 222222)
6 rakamdan az olamaz.
(örnek:  78154)
Alo Garanti şifreniz size özel olarak oluşturulmuş olup şifrenizi başka kişilere iletmemeniz ya da yazılı olarak kaydetmemeniz güvenliğiniz açısından çok önemlidir. Şifrenizin başka kişi ya da kişiler tarafından tespit edildiği konusunda şüphelenirseniz Alo Garanti'yi arayarak şifrenizi değiştirebilir ya da şubenize başvurarak Alo Garanti kullanımınızın iptalini sağlayabilirsiniz.
Alo Garanti şifrenizi aldıktan sonra şifre gerektiren bankacılık işlemlerinizi bu şifreyi kullanarak gerçekleştirebilirsiniz. 

İlgili sorular

  1. Alo Garanti "Yapmak istediğiniz işlem bunlardan hangisi" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

    Sıralanan işlemlerden biri sizin yapmak istediğiniz işlem ile örtüşüyorsa, bunu belirttiğiniz takdirde sistem gerekli güvenlik teyidi neticesinde sizi ilgili müşteri temsilcisine aktarır.

  2. Telefon numarası yada adres değişikliklerini nasıl yapabilirim?

    Adres değişikliğini Garanti İnternet'ten, cep telefonunuzu ise şube yada paramatiklerimizden güncelleyebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti