Yardım ve Öneriler

Demografik bilgilerimde eksiklik / yanlışlık olduğunda (Anne kızlık soyadı, doğum tarihi, cep telefonu vs.) ne yapmam gerekir?

Alo Garanti'den işlem yaptırabilmeniz için bankamızdaki kişisel bilgilerinizin tümünün doğru olması gerekmektedir. Bu nedenle eksik veya güncel olmayan bilgilerinizin tamamlanması için size en yakın şubeye gitmeniz halinde bilgi güncellemesi yapılacaktır. Daha sonra Alo Garanti'yi arayarak işlem yaptırabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Alo Garanti "Yapmak istediğiniz işlem bunlardan hangisi" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

    Sıralanan işlemlerden biri sizin yapmak istediğiniz işlem ile örtüşüyorsa, bunu belirttiğiniz takdirde sistem gerekli güvenlik teyidi neticesinde sizi ilgili müşteri temsilcisine aktarır.

  2. Telefon numarası yada adres değişikliklerini nasıl yapabilirim?

    Adres değişikliğini Garanti İnternet'ten, cep telefonunuzu ise şube yada paramatiklerimizden güncelleyebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti