İnternet Şubesi ile ilgili en çok sorulanlar:
- Android işletim sistemli telefon/tabletimde, Garanti İnternet'teki grafikleri neden görüntüleyemiyorum?
- Garanti İnternet'e girmek istediğimde "Açmaya çalıştığınız bölge bilinmeyen bir yetkili tarafından imzalanmış bir sertifika kullanıyor. Bu sayfa görüntülenemez'' mesajı alıyorum. Bu durumda ne yapmalıyım?
- Garanti İnternet'e girmek istediğimde "İmzalayan sertifikanın başlangıç veya bitiş zamanı, verenin başlangıç veya bitiş zamanı aralığında değil (The validity period of the certificate exceeds that of its certification authority)" şeklinde bir hata mesajı alıyorum. Ne yapmalıyım?
- Mobil İmza'ya nasıl başvurabilirim? Cep Şifrematik ile aynı telefonda kullanabilir miyim? Talebim onaylandıktan sonra veya giriş sırasında problem oluşması halinde nereye danışabilirim?
- Garanti Cep parolamı unutursam ne yapmalıyım?
- Garanti İnternet'i kullanarak yurtdışındaki bir bankaya döviz transferi yapabilir miyim? Arbitraj işlemi yapabilir miyim?
- Ücretsiz antivirüs uygulaması nasıl indirebilirim?
- CepBank tanımlamamı nasıl yaparım?
- Müşteri numaramı nereden öğrenebilirim?
- Kart şifremi nereden alabilirim? Kart son kullanma tarihimi nasıl öğrenebilirim?
- Garanti İnternet parolası nedir? Bireysel Garanti İnternet parolamı nasıl alabilirim, parolamı unuttuysam ya da bloke olduysa nasıl yenileyebilirim?
- Garanti Cep'te işlem yapmak istediğim hesabımı ve kredi kartımı göremiyormsam ne yapmalıyım? İşlem yapmak istediğim tutar limitimi aşıyorsa ne yapmalıyım?
- Garanti İnternet parolamı nasıl değiştirebilirim? Parolamı kaç kez hatalı girersem parolam bloke olur?
- Hangi GSM operatörlerine kontör yüklemesi yapılabilmektedir? Kontör yükleme işlemini nasıl yapabilirim? Turkcell, Vodafone ve Avea operatörlerinin kontörlü hatlarına kontör yükleyebilirsiniz.
- Hisse senedi nedir, özellikleri nelerdir? Kimler kullanabilir? Diğer ürünlerden farkı nedir?
- Garanti İnternet veya Garanti Cep'te müşteri numaramı ve şifremi girdiğim zaman "Hesaplarınız internet / cep kullanımına kapalıdır" mesajı alıyorum. Neden bu mesaj ile karşılaşıyorum?
- Şifrematik'le nasıl şifre üreteceğim? Teslim aldığım Şifrematik'i nasıl kullanmaya başlayacağım? Kilitlenirse ne yapmalıyım?
- Garanti İnternet'te güvenlik nasıl sağlanır? Kullanırken nelere dikkat etmeliyim? "Güvenli kanal desteğinde bir hata oluştu'' mesajını alıyorum. Ne yapmalıyım?
- Garanti İnternet'ten hatalı yaptığım bir işlemi nasıl düzeltebilirim? Yaptığım işlemin dekontunu nasıl alabilirim?
- Tüzel Garanti İnternet parolamı nasıl alabilirim?
- Garanti İnternet'ten bilgi güncellemesi yapabilir miyim? Garanti İnternet ve Alo Garanti'den vadesiz hesap açabilir miyim?
- Garanti İnternet'e tüm internet tarayıcıları ile ulaşabilir miyim? Üst menüyü göremez isem ne yapmalıyım? Garanti İnternet çok ağır açılıyor. Daha hızlı bağlantı kurmak için ne yapmalıyım?
- Şifrematik'in PIN Kodu nedir? Unutursam ya da değiştirmek istersem ne yapacağım?
- Hesaplarımı veya kredi kartlarımı Garanti İnternet'te görüntüleyebilmek için ne yapmam gerekir? Hesap hareketlerini hangi tarihe kadar internetten görüntüleyebilirim? Avans Hesap başvurumun sonucunu nasıl öğrenebilirim?
- Garanti İnternet işlem saatlerini ve limitlerini öğrenebilir miyim? Günlük işlem limitlerimi düşürmem veya yükseltmem gerektiğinde ne yapmam gerekiyor?
- Garanti İnternet'ten hangi işlemleri yapabilirim? Yaptığım işlemler için bir ücret ödeyecek miyim? Fatura ödemelerimi nasıl yapabilirim?
- SMS ile Doğrulama nedir, nasıl gerçekleştirebilirim? Cep telefonu numaramı başka bir operatöre taşırsam İşlem Doğrulama SMS'leri bana ulaşır mı?
- SSK ve Bağ-kur prim ödemelerini İnternet Şubesi'nden yapabilir miyim? Hangi üniversitelerin harç ödemelerini yapabilirim?
- Şifrematik'im kaybolur ya da çalınırsa ne yapacağım? Kaybolan ya da çalınan Şifrematik başka biri tarafından kullanılabilir mi?
- Garanti İnternet'i daha güvenli hale getirmek için neler yapmalıyım? Onay Kodu ve Güvenlik Resmi nedir, nasıl çalışır?
- CepBank şifremi değiştirebilir miyim? Yanlış yazarsam veya unutursam ne olur?
- Mobil imza'mı Garanti İnternet'te kullanmak için ne yapmam gerekir? Garanti İnternet'e nasıl giriş yapabilirim?
- Garanti İnternet'ten fatura ödemesi için sözleşme girişi yaptıktan sonra dikkat etmem gereken noktalar nelerdir? Faturalarımı tesisat numarası ile nasıl ödeyebilirim?
- Şifrematik nedir, nasıl çalışır? Boyutları nedir ve bana ne sağlar? Alo Garanti ve Şirketlerin İnternet Şubesi için de kullanabilir miyim?
- Sadece Mobil İmza'yı kullanarak Garanti İnternet'e nasıl giriş yapabilirim? Cep Telefonu numaramı başka bir operatöre taşırsam eski Mobil İmzam ile sorunsuz giriş yapabilir miyim?
- Kredi kartıma ait hangi bilgileri Garanti İnternet'ten değiştirebilir veya düzeltebilirim? Diğer banka kredi kartı borcumu ödeyebilir miyim?
- Garanti İnternet'ten hesap açma ve kapama işlemleri yapabilir miyim? ELMA hesabı açabilir miyim? Paracard'ıma hesap tanımlaması veya hesap değişikliği yapabilir miyim?
- İşlemin Parmak İzi nedir? Mobil İmza'yla giriş yaparsam, parolama ve şifreme ne olur? Şifrematik veya Cep Şifrematik'im varsa ne olur?
- Mobil imza, Elektronik İmza / Elektronik Sertifika / Nitelikli Elektronik Sertifika nedir? İşlem sırasında hata alırsam ne yapmalıyım? Elektronik imzaya ilişkin düzenlemeler nelerdir?
- Şifrematik başvurusu yapabilmem için Garanti müşterisi ya da garanti.com.tr kullanıcısı olmam gerekli mi? Ücretli midir? Nasıl talep edebilirim ve teslim alabilirim?
Diğer yardım kanalları
Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti