Yardım ve Öneriler

SMS ile Doğrulama nedir, nasıl gerçekleştirebilirim? Cep telefonu numaramı başka bir operatöre taşırsam İşlem Doğrulama SMS'leri bana ulaşır mı?

"SMS ile Doğrulama" Garanti İnternet üzerinden yaptığınız para transferleri, bilgi güncellemeleri ve bazı ödeme işlemlerinin gerçekleştirilmesi öncesinde sizden SMS yoluyla onay alma işlemidir.
Yapmak istediğiniz işlemin menüsünü seçtiğinizde işlem sayfası öncesinde SMS ile doğrulama sayfasına ulaşacaksınız.
Bu sayfada sırasıyla aşağıdaki adımları izleyerek SMS ile doğrulama işlemini gerçekleştirebileceksiniz.
Kullandığınız ve bankamızda kayıtlı cep telefonlarınızdan birisini seçerek "Şifre Talep" butonunu tıklamalısınız. Seçmiş olduğunuz cep telefonuna doğrulama şifreniz gönderilecektir. Doğrulama için cep telefonunuza gönderilen 6 haneli şifrenizi Garanti İnternet işlem sayfasındaki ilgili alana girmeniz yeterli olacaktır.
Doğrulama adımından sonra işleminize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.
Unutmayın;

  • Her girişinizde sadece bir kez SMS ile doğrulama yapmanız yeterlidir.
  • Eğer şifreniz size 3 dakika içinde ulaşmazsa, telefonunuzun mesaj hafızasının dolu olmadığından ve kapsama alanı içinde olduğundan emin olduktan sonra yeniden şifre talep edebilirsiniz.

Eğer kayıtlı bir telefonunuz yok ise size en yakın Garanti Şubesi'nden ya da Paramatiklerden telefonunuzu  kaydedebilirsiniz.
Şifrematik / Cep Şifrematik ile Garanti İnternet'e giriş işlemleri öncesinde "SMS ile Doğrulama" yapılmaz.

  • Hızlı Para Transferleri, Hızlı Kontör Yükleme ve Hızlı Şans Oyunu Ödemeleri için SMS ile doğrulama yapılmaz.
    İşlem Doğrulama SMS gönderimleri numara taşınabilirliğinden etkilenmeyecektir.

Yardım
Her türlü konuda 444 0 333 Alo Garanti'de yapmak istediğiniz işlemi söyleyerek anında yardım alabilirsiniz.
Bu uygulama çerçevesinde gönderilecek olan tüm kısa mesajlar ücretsizdir.

İlgili sorular

  1. Kart şifremi nereden alabilirim? Kart son kullanma tarihimi nasıl öğrenebilirim?

    444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak alabilirsiniz. Kart son kullanma tarihiniz kartınızın önyüzünde yazmaktadır.

  2. Garanti İnternet'e girmek istediğimde "İmzalayan sertifikanın başlangıç veya bitiş zamanı, verenin başlangıç veya bitiş zamanı aralığında değil (The validity period of the certificate exceeds that of its certification authority)" şeklinde bir hata mesajı alıyorum. Ne yapmalıyım?

    Sorunun nedeni bilgisayarınızda yüklü olan Verisign firmasına ait kök sertifikaların (Root Certificate) sürelerinin dolmuş olmasıdır.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti