Yardım ve Öneriler

Şifrematik'im kaybolur ya da çalınırsa ne yapacağım? Kaybolan ya da çalınan Şifrematik başka biri tarafından kullanılabilir mi?

Şifrematik'inizin kaybolduğunu ya da çalındığını düşünüyorsanız 444 0 333 Alo Garanti'yi aradığınızda Şifrematik İşlemleri yapmak istediğinizi söylemeniz yeterli. Burada Kayıp / Çalıntı adımına yönlendirilmenizin ardından Alo Garanti Müşteri Temsilcimize Şifrematik'inizin kaybolduğunu ya da çalındığını bildirdiğinizde Garanti İnternet ve Alo Garanti kullanımınıza kapatılacaktır. Şifrematik'in ürettiği şifreler ile Garanti İnternet veya Alo Garanti'ye giriş yapılamayacaktır. Kayıp/çalıntı hallerinde Yeni Şifrematik talebinizi garanti.com.tr Garanti İnternet'ten yapabilirsiniz.
Şifrematik bir başka kişi tarafından kullanılamaz. Öncelikle Şifrematik PIN Kodu'nu yalnızca siz bildiğiniz için Şifrematik şifre üretmeyecektir. Ayrıca Şifrematik yalnızca sizin müşteri numaranız ve parolanız ile kullanılabilir durumdadır.

İlgili sorular

  1. Şifrematik'le nasıl şifre üreteceğim? Teslim aldığım Şifrematik'i nasıl kullanmaya başlayacağım? Kilitlenirse ne yapmalıyım?

    Şifrematik'inizin sağ alt köşesinde bulunan ok işaretli tuşa basın. Ekranda PIN yazısı çıktığında, önceden belirlediğiniz 4 basamaklı PIN kodunuzu giriniz.

  2. Şifrematik nedir, nasıl çalışır? Boyutları nedir ve bana ne sağlar? Alo Garanti ve Şirketlerin İnternet Şubesi için de kullanabilir miyim?

    Şifrematik, Garanti Bankası İnternet Şubesi kullanımınızda ekstra güvenlik sağlayan "Tek Kullanımlık Şifre" üretme cihazıdır.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti