Yardım ve Öneriler

Garanti İnternet'ten hatalı yaptığım bir işlemi nasıl düzeltebilirim? Yaptığım işlemin dekontunu nasıl alabilirim?

Garanti İnternet'te fatura ödemeleriniz, vergi ödemeleriniz, kontör yükleme ve hisse senedi işlemleri hariç diğer işlemlerinizdeki hatalar için 444 0 333 numaralı telefonu arayarak düzeltme yaptırabilirsiniz. Fatura ve vergi ödemeleri için aynı gün şubeniz ile temasa geçmeniz, hatalı kontör yükleme işlemi yaptığınızda ise işlemin dekontunu alarak servis sağlayıcınız ile görüşmeniz gerekmektedir.
Son 1 yıl içerisinde yapmış olduğunuz tüm işlemlere ait dekontları Garanti İnternet'ten görüntüleyebilir, isterseniz e-posta adresinize iletilmesini sağlayabilirsiniz. Bunun için "Hesaplarım" menüsü altındaki "Dekont" adımından veya "Hesap Hareketleri"nden istediğiniz işleme ait dekontu alabilirsiniz. İhtiyacınız olduğunda Garanti İnternet'ten veya 444 0 333 Alo Garanti'den, yaptığınız işlemlerin imzalı dekontlarını şubenize uğrayarak alabilirsiniz.
Ayrıca hesaplar / dekont adımından hesaplarınızı kullanmadan gerçekleştirdiğiniz işlemlerin (Şube gişelerinden yaptığınız işlemler) dekontunu alabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Şifrematik başvurusu yapabilmem için Garanti müşterisi ya da garanti.com.tr kullanıcısı olmam gerekli mi? Ücretli midir? Nasıl talep edebilirim ve teslim alabilirim?

    Evet. Şifrematik sahibi olabilmeniz için Garanti müşterisi olmanız ve İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gerekmektedir. Şifrematik aktivasyonunu sadece ve sadece mevcut parolanız / şifreniz ile giriş yaptığınız İnternet Şubesi'nden yapabilirsiniz. Bu nedenle öncelikle İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gerekmektedir. İnternet Şubesi'ne başvuru için tıklayın. Şifrematik talebi sırasında bir defalık 30 TL Şifrematik hizmet bedeli alınmaktadır. Şifrematik talebini yalnızca İnternet Şubesi'nde bulunan Şifrematik menüsünden yapabilirsiniz. Şirketler ise Şifrematik talebi için şubelerine başvurabilirler. Şifrematik'iniz 7 iş günü içerisinde talep sırasında belirttiğiniz adresinize kurye ile ulaştırılacaktır. Şirketler ise Şifrematik'lerini şubelerinden alabilirler.

  2. Garanti İnternet'ten hesap açma ve kapama işlemleri yapabilir miyim? ELMA hesabı açabilir miyim? Paracard'ıma hesap tanımlaması veya hesap değişikliği yapabilir miyim?

    Garanti İnternet'te TL ve döviz cinsinden vadesiz mevduat hesabı ve vadesiz hesabınızın olduğu döviz cinsleri için vadeli hesap açma işlemleri yapabilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti