Yardım ve Öneriler

Garanti İnternet'ten hatalı yaptığım bir işlemi nasıl düzeltebilirim? Yaptığım işlemin dekontunu nasıl alabilirim?

Garanti İnternet'te fatura ödemeleriniz, vergi ödemeleriniz, kontör yükleme ve hisse senedi işlemleri hariç diğer işlemlerinizdeki hatalar için 444 0 333 numaralı telefonu arayarak düzeltme yaptırabilirsiniz. Fatura ve vergi ödemeleri için aynı gün şubeniz ile temasa geçmeniz, hatalı kontör yükleme işlemi yaptığınızda ise işlemin dekontunu alarak servis sağlayıcınız ile görüşmeniz gerekmektedir.
Son 1 yıl içerisinde yapmış olduğunuz tüm işlemlere ait dekontları Garanti İnternet'ten görüntüleyebilir, isterseniz e-posta adresinize iletilmesini sağlayabilirsiniz. Bunun için "Hesaplarım" menüsü altındaki "Dekont" adımından veya "Hesap Hareketleri"nden istediğiniz işleme ait dekontu alabilirsiniz. İhtiyacınız olduğunda Garanti İnternet'ten veya 444 0 333 Alo Garanti'den, yaptığınız işlemlerin imzalı dekontlarını şubenize uğrayarak alabilirsiniz.
Ayrıca hesaplar / dekont adımından hesaplarınızı kullanmadan gerçekleştirdiğiniz işlemlerin (Şube gişelerinden yaptığınız işlemler) dekontunu alabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Garanti İnternet'i kullanarak yurtdışındaki bir bankaya döviz transferi yapabilir miyim? Arbitraj işlemi yapabilir miyim?

    Döviz Transferi (SWIFT) adımı ile yurtiçi ve yurtdışındaki bankalara Döviz Transferi işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

  2. Garanti Cep'te işlem yapmak istediğim hesabımı ve kredi kartımı göremiyormsam ne yapmalıyım? İşlem yapmak istediğim tutar limitimi aşıyorsa ne yapmalıyım?

    Garanti Cep'te işlem yapabileceğiniz hesaplarınız İnternet Şubesi'ndekiler ile aynıdır. İşlem yapmak istediğiniz hesap/kartları en yakın şubemizden tanımlatabilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti