Yardım ve Öneriler

Garanti İnternet parolası nedir? Bireysel Garanti İnternet parolamı nasıl alabilirim, parolamı unuttuysam ya da bloke olduysa nasıl yenileyebilirim?

Garanti İnternet’e giriş yaparken, müşteri numarası/ T.C. Kimlik Numarası, parola ve tercih ettiğiniz ilave doğrulama yöntemini kullanabilirsiniz. Sunulan kimlik doğrulama yöntemleri konusunda daha detaylı bilgi alabilmek için Şubesiz Bankacılık Güvenlik sayfalarını ziyaret edebilirsiniz.

Müşteri numaranız, Garanti Bankası müşterilerinin sahip oldukları kişiye özel numaradır. Alo Garanti ve Garanti İnternet veya Garanti Cep'e giriş yaparken müşteri numaranızı veya T.C. Kimlik Numaranızı kullanabilirsiniz.

Parolanız, en az 6 en fazla 8 karakterden oluşur. Rakam ve harf ya da sadece rakamlardan oluşabilir.

Parola Yenileme

Bireysel Garanti İnternet parolanızı ilk defa alacaksanız, yenilemek istiyorsanız ya da unuttuysanız Parola Al adımını kullanarak anında yeni parolanızı oluşturabilirsiniz. Eğer bir Garanti kartınız yok ise şubelerimizden de anında parola alabilirsiniz.

Şifrematik/Cep Şifrematik kullanıyorsanız, Şifrematik PIN Kodu Açma ya da Cep Şifrematik PIN Kodu Açma adımlarını kullanabilirsiniz.

Kurumsal İnternet Şubesi için parolanızı unuttuysanız

Kurumsal Garanti İnternet parolanızı yenilemek istiyorsanız ya da unuttuysanız, şahsınıza ait bir Garanti Bankası kredi kartı ya da banka kartı ile Parola Al adımını kullanarak anında yeni parolanızı oluşturabilirsiniz. Eğer şahsınıza ait bir Garanti kartınız yok ise şubelerimizden anında parola alabilirsiniz.

Şifrematik/Cep Şifrematik kullanıyorsanız, Şifrematik PIN Kodu Açma ya da Cep Şifrematik PIN Kodu Açma adımlarını kullanabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Şifrematik başvurusu yapabilmem için Garanti müşterisi ya da garanti.com.tr kullanıcısı olmam gerekli mi? Ücretli midir? Nasıl talep edebilirim ve teslim alabilirim?

    Evet. Şifrematik sahibi olabilmeniz için Garanti müşterisi olmanız ve İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gerekmektedir. Şifrematik aktivasyonunu sadece ve sadece mevcut parolanız / şifreniz ile giriş yaptığınız İnternet Şubesi'nden yapabilirsiniz. Bu nedenle öncelikle İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gerekmektedir. İnternet Şubesi'ne başvuru için tıklayın. Şifrematik talebi sırasında bir defalık 30 TL Şifrematik hizmet bedeli alınmaktadır. Şifrematik talebini yalnızca İnternet Şubesi'nde bulunan Şifrematik menüsünden yapabilirsiniz. Şirketler ise Şifrematik talebi için şubelerine başvurabilirler. Şifrematik'iniz 7 iş günü içerisinde talep sırasında belirttiğiniz adresinize kurye ile ulaştırılacaktır. Şirketler ise Şifrematik'lerini şubelerinden alabilirler.

  2. Kredi kartıma ait hangi bilgileri Garanti İnternet'ten değiştirebilir veya düzeltebilirim? Diğer banka kredi kartı borcumu ödeyebilir miyim?

    Başka banka kredi kartı ödemenizi, Garanti İnternet'ten "Kart İşlemleri / Başka Banka Kartları" adımından ödeyebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti