Yardım ve Öneriler

Garanti İnternet veya Garanti Cep'te müşteri numaramı ve şifremi girdiğim zaman "Hesaplarınız internet / cep kullanımına kapalıdır" mesajı alıyorum. Neden bu mesaj ile karşılaşıyorum?

Garanti İnternet veya Garanti Cep'te aldığınız bu mesaj şifrenizi 3 defa hatalı girmenizden dolayı çıkmaktadır. Eğer doğru şifrenizi hatırlıyorsanız 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak 1 numaralı işlem adımını seçerek ve kredi kartınızın ya da Paracard'ınızın numarasını ve şifresini girerek blokeyi kaldırabilirsiniz. Şifrenizi hatırlamıyorsanız yine aynı telefondan Sesli Yanıt Sistemi (IVR) aracılığıyla yeni şifrenizi alabilirsiniz.
*Garanti Cep'i Tüzel müşterilerimiz kullanamamaktadır.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti