Yardım ve Öneriler

Bireysel/Kurumsal geçiş nedir?

Hem Bireysel hem Kurumsal Garanti İnternet'i kullanıyorsanız, Garanti İnternet'ten anında yapacağınız hızlı geçiş sizi müşteri numarası, parola ve kullanıcı kodu ile tekrar giriş yapmaktan kurtarır.

  • Kullanıcı Değiştir için gereken buton, Garanti İnternet ana sayfasının sağ üst köşesinde yer alır.
  • Geçişi tamamlamak için hangi Garanti İnternet hesabınıza giriyorsanız, onun parolasını kullanmanız gerekir. 
  • Eğer birden çok Kurumsal Garanti İnternet'te aynı Şifrematik'i kullanıyorsanız kullanıcısı olduğunuz hesaplar arasında parola girişine gerek olmadan daha hızlı geçiş yapabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Mobil İmza'ya nasıl başvurabilirim? Cep Şifrematik ile aynı telefonda kullanabilir miyim? Talebim onaylandıktan sonra veya giriş sırasında problem oluşması halinde nereye danışabilirim?

    İnternet Şubesi'nden Mobil İmza'ya başvuru yapabilir, eğer cep telefonu bilgileriniz eksikse Paramatiklerden veya Garanti Şubesi'nden güncelleyebilirsiniz.

  2. İşlemin Parmak İzi nedir? Mobil İmza'yla giriş yaparsam, parolama ve şifreme ne olur? Şifrematik veya Cep Şifrematik'im varsa ne olur?

    Her bir imzalama işleminde o işlemin onay kodu olarak sadece o işleme özel bir parmak izi oluşturulur.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti