Yardım ve Öneriler

Alo Garanti'yi şirketim için kullanmaya nasıl başlayabilirim?

Şirketlerin Alo Garanti başvurularının tüzel müşterilerimiz tarafından gerekli belgelerle şubeleri üzerinden yapılması gerekmektedir:

Bankada hesabınız varsa gerekli olan belgeler;

  • Tüzel kullanıcının kaşesini taşıyan başvuru formu
  • Garanti Bankası Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi

Bankamızda hesabınız yoksa gerekli olan belgeler;

  • Tüzel kullanıcının kaşesini taşıyan başvuru formu
  • Garanti Bankası Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi
  • İmza sirküleri
  • Ticari Sicil Gazetesi
  • Oda kaydı
  • Ortaklara ait kimlik fotokopileri

Alo Garanti şifremi unutursam nasıl tekrar alabilirim?

Kredi kartı / Paracard'ınız varsa

  • Garanti Bankası'na ait geçerli bir Paracard'ınız veya kredi kartınızın numarası ve kart şifreniz ile Parola Al sayfasından yeni şifre ve parolanızı anında alabilirsiniz.
  • Alo Garanti'yi aradığınızda Alo Garanti şifresi almak istediğinizi söylediğinizde sistem sizi gerekli bilgilerin girildiği adıma yönlendirecektir. Bu adımda kredi kartınızın ya da Paracard’ınızın son 6 hanesi, kart şifreniz, ve cep telefonu numaranızı tuşladığınızda güvenlik kontrollerinden sonra IVR (sesli yanıt sistemi) tarafından sizin için yeni şifreniz üretilecektir. Alo Garanti'de sadece ilk girişte kullanacağınız parolanız girmiş olduğunuz cep telefonuna SMS ile gönderilecektir. Cep telefonu numaranız bankamız kayıtlarında farklı ise veya değiştiyse, size en yakın şubeye giderek veya Paramatik'lerden güncelleme yapabilirsiniz. (Paramatik'ten yapmanız gereken işlem adımları: Diğer İşlemler / Müşteri Bilgi Güncelleme / Cep Telefonu Numarası)

İlgili sorular

  1. Alo Garanti "Yapmak istediğiniz işlem bunlardan hangisi" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

    Sıralanan işlemlerden biri sizin yapmak istediğiniz işlem ile örtüşüyorsa, bunu belirttiğiniz takdirde sistem gerekli güvenlik teyidi neticesinde sizi ilgili müşteri temsilcisine aktarır.

  2. Telefon numarası yada adres değişikliklerini nasıl yapabilirim?

    Adres değişikliğini Garanti İnternet'ten, cep telefonunuzu ise şube yada paramatiklerimizden güncelleyebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti