Yardım ve Öneriler

Alo Garanti "Anlayamadım tekrar deneyelim" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

Gerçekleştirmek istediğiniz işlemi söylediğinizde eğer sistem size "Anlayamadım, tekrar deneyelim" yanıtını veriyorsa, gerçekleştirmek istediğiniz işlemi farklı ve kısa bir şekilde ifade ederek söylemeyi deneyebilirsiniz. Örneğin "Yanlış hesaba EFT yaptım, işlemin iptalini istiyorum" dediğinizde sistem sizi anlamıyorsa "EFT iptali" gibi asıl yapmak istediğiniz işlemi kısa bir şekilde ifade etmeyi deneyebilirsiniz.

Gerçekleştirmek istediğiniz işlemi kısaca ifade etmeniz sistemin size daha hızlı geri dönüş vermesini sağlayacaktır Yaşadığınız sorunu detayları ile ifade etmek yerine kısaca özetlerseniz sistem size daha hızlı geri dönüş verecektir. Örneğin "Garanti İnternet giriş şifremi hatırlayamadım, birkaç kere denedikten sonra bloke oldu" yerine "İnternet şifrem bloke oldu" demeniz yeterlidir.

İlgili sorular

  1. Alo Garanti "Yapmak istediğiniz işlem bunlardan hangisi" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

    Sıralanan işlemlerden biri sizin yapmak istediğiniz işlem ile örtüşüyorsa, bunu belirttiğiniz takdirde sistem gerekli güvenlik teyidi neticesinde sizi ilgili müşteri temsilcisine aktarır.

  2. Telefon numarası yada adres değişikliklerini nasıl yapabilirim?

    Adres değişikliğini Garanti İnternet'ten, cep telefonunuzu ise şube yada paramatiklerimizden güncelleyebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti