HaklıMüşteri Hattı

Haklı Müşteri HattıMüşterilerimizin, herşeyin en iyisine layık olduğuna inandık

Şikayetiniz mi var? Hemen çözüm bulalım.

"Şikayetim Var" uygulaması; bankamızla ilgili herhangi bir sorun yaşadığınızda bize ulaşabilmeniz için oluşturulan bir sistemdir. İletişim Formu'nu doldurarak, rahatsız olduğunuz konuyu bildirdiğinizde, takibe alınan formunuzla size daha iyi hizmet vermek için kendimizi geliştiririz.

En çok bildirilen konu başlıkları hakkındaki bilgilere aşağıdan hemen ulaşabilirsiniz:

Hesap İşletim Ücreti

Her bir vadesiz hesabın bankamızda açma, kapama, işletme ve arşivleme gibi maliyetleri bulunmaktadır. Bu maliyetlerin bir kısmının karşılanabilmesi amacıyla müşterilerimize Ocak ve Temmuz aylarında yılda iki kez hesap işletim ücreti yansıtılmaktadır. Güncel hesap işletim ücretlerini öğrenmek için tıklayın.

Kredi Kartları ile ilgili bilgiler:

  • Başvuru Sonucu: Kredi Kartı başvurusunda bulunduysanız sonucunu öğrenmek için tıklayınız.
  • Kart Bilgileri: Ekstre, dönem içi harcama, birikmiş bonus/mil/MR bilgilerine Anında Bilgi Servisi'ni kullanarak ulaşabilirsiniz. Detaylı bilgiye Garanti İnternetGaranti Cep ve BonusFlaş üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • Limit Artırım Talebi: Kredi Kartı limit artırım talebinde bulunabileceğiniz kanalları öğrenmek için tıklayınız. 
  • Harcama İtirazı ve Nakit Avans İtirazı: Kart harcamaları ve nakit avans işlemlerine ilişkin itirazlarınızı, Garanti internet şubesi>Kart>Kart İşlem İtirazı adımından yapabilir, ya da Kredi Kartı Harcama/Nakit Avans İtiraz Formu'nu eksiksiz bir şekilde doldurup imzalayarak harcamaitirazi@garanti.com.tr e-posta adresine iletebilirsiniz. İtiraz formunun tam olarak doldurulması ve imzalanması itirazınızın değerlendirilmeye alınma süresini kısaltacaktır. Gerekli ek dokümanları dilekçenizin ekinde göndermenizi rica ederiz. Talebiniz en kısa sürede chargeback (ters ibraz) süreçleri çerçevesinde değerlendirilecektir. Talebinizin sonucunu öğrenmek için 444 0 334 Alo Bonus'u arayabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Yıllık Üyelik Ücreti: Kredi Kartı aidatları hakkında bilgi almak için tıklayın.

Soru ve talimatlarınız için 444 0 333 Alo Garanti'yi, şikayetleriniz için hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında 444 0 338 veya 0850 222 0 338 Haklı Müşteri Hattı'nı arayabilir, dilerseniz sosyal medyada 7/24 hizmet veren GarantiyeSor Twitter hesabımızdan ve Facebook sayfamızda yer alan GarantiyeSor İletişim Formu'ndan, faks ya da posta yoluyla da şikayetlerinizi iletebilirsiniz:

Haklı Müşteri Hattı Faks Numarası: 0 212 630 16 68

Haklı Müşteri Hattı Posta Adresi: PK 338

Bize UlaşınBize Ulaşın

Tüm sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz...

İletişim Formu

Haklı Müşteri Hattı:

444 0 338

0850 222 0 338