HaklıMüşteri Hattı

Haklı Müşteri HattıMüşterilerimizin, herşeyin en iyisine layık olduğuna inandık

Kişiler Verileriniz Koruma Altında

Garanti Bankası olarak, müşterilerimizin özel hayatlarının gizliliğine saygı duyuyor ve önem veriyoruz. Bu nedenle müşterilerimizin kişisel verilerinin kullanılmasında, müşterilerimizin temel hak ve özgürlüklerini korumak amacıyla yürürlükte olan Kişisel Verilerin Korunması Kanunu* hakkında bilgi vermek istiyoruz.

Müşterilerimiz kişisel verilerini genel müdürlük, şubeler, ATM'ler, internet şubesi ve çağrı merkezi gibi kanallardan; sözlü, yazılı ya da elektronik ortam üzerinden bize iletebiliyorlar.

Biz bu verileri;

  • Her zaman güvenle saklıyor,
  • Bankacılık işlemleriniz için kullanıyor,
  • Kanunun izin verdiği kuruluşlar dışında kimseyle paylaşmıyoruz.

 

Dilediğiniz zaman bize başvurarak;

  • Kişisel verilerinizin kullanılma amacını,
  • Hangi kuruluşlarla ve ne amaçla paylaşıldığını öğrenebilirsiniz.
  • Eksik ya da hatalı kaydedilen ya da kullanılan bilgilerinizin düzeltilmesini,
  • Kanunda öngörülen şartlar sağlanmışsa bilgilerinizin silinmesini ya da yok edilmesini,
  • Bilgilerinizin kanuna aykırı olarak kaydedildiğini veya kullanıldığını düşünüyorsanız ve bu sebeple zarara uğramışsanız zararın giderilmesini isteyebilirsiniz.
     

Kanun kapsamındaki haklarınızdan yararlanmak için başvurularınızı yazılı olarak şubelerimize iletebilir, detaylı bilgi almak için TBMM’nin resmi internet sitesinden kanunu inceleyebilirsiniz.

İyi günler dileriz.

 

*6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ("KVKK")

Bize UlaşınBize Ulaşın

Tüm sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz...

İletişim Formu

Haklı Müşteri Hattı:

444 0 338

0850 222 0 338