HaklıMüşteri Hattı

Haklı Müşteri HattıMüşterilerimizin, herşeyin en iyisine layık olduğuna inandık

Facebook ve Twitter’dan Garanti’ye Sor!

Garanti Bankası olarak hizmet verdiğimiz tüm alanlarda müşterilerimizin görüşlerini almak bizim için çok değerli. Bu bakış açısıyla, günlük yaşantımızın vazgeçilmez unsurlarından biri haline gelen sosyal medyada da karşılıklı iletişimin gücüne inanıyor, siz müşterilerimizin sesine artık sosyal platformlarda da kulak veriyoruz

Deneyimli müşteri memnuniyeti ekibimiz, sizlere destek vermek ve sorularınızı en hızlı şekilde yanıtlamak için 7 gün 24 saat Facebook ve Twitter’da!

Her türlü yorum, görüş ve sorunuz için bize sosyal medya hesaplarımızdan da rahatlıkla ulaşabilir, http://www.twitter.com/garantiyesor hesabımıza tweet atarak veya https://apps.facebook.com/garantiyesor sayfamızda yer alan iletişim formunu doldurarak ekibimizin sizinle direkt iletişime geçmesini sağlayabilirsiniz.

 

Bize UlaşınBize Ulaşın

Tüm sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz...

İletişim Formu

Haklı Müşteri Hattı: 444 0 338

0850 222 0 338