Yaşadığınız olumsuzlukları güzel deneyimlere dönüştürmek için buradayız.

 

 

Bize bu kanallardan ulaşabilirsiniz:

  • Pratik Çözümler: Şikayetinizi Pratik Çözümler'den çözemediyseniz İletişim Formu'muzu doldurarak iletebilirsiniz.
  • Sosyal Medya: Şikayetiniz için bize sosyal medya hesaplarımızdan 7/24 hızlıca ulaşabilir, Garanti’ye Sor Twitter hesabımıza tweet atarak veya Garanti’ye Sor Facebook sayfamızda yer alan iletişim formumuzu doldurarak ekibimizin sizinle iletişime geçmesini sağlayabilirsiniz.
  • 444 0 333 Alo Garanti’den tüm bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilir, şikayetlerinizi de “sesli mesaj” olarak iletebilirsiniz. Sesli mesaj bırakmak için yönlendirme adımında “şikayet” demeniz yeterli.
  • PK: 338 Avpim/İstanbul adresine mektup yazarak bize ulaşabilirsiniz.
  • Şubelerimiz aracılığıyla bize ulaşabilirsiniz.

Gerekli durumlarda şikayetiniz ile ilgili ek bilgi taleplerini ve/veya sonuç bilgilendirme aramalarını 444 0 330 (4440330) numarası ile yapacağız.