Başarı Ödüllendirme Programları
Başarı Ödüllendirme Programları
Çalışanlarımızın performansı ve emeğinin takdir edilmesi gerektiği inancıyla, çalışanlarımıza teşekkürlerimizi ifade edecek, başarısını daha somut ve daha kapsamlı kriterlerle değerlendirecek bir "Başarı Programı" geliştirilmiştir.
Hedeflere ve ölçümlenen performans sistemine bağlı olarak üstün performans göstererek katma değer yaratan veya iş ve kişisel hedeflerini gerçekleştirmek konusunda özveride bulunan ve başkalarına örnek teşkil eden çalışanlar "Başarı Programı" ile ödüllendirilir. Başarılar kurumsal belleğe kaydedilir. Örnek olaylar benzer başarıların devamını sağlaması amacıyla tüm çalışanlarla paylaşılır, ödül alan çalışanlar intranette tanıtılır.
Yardım ve Öneriler
Mülakatlarda adaylardan ne bekleniyor?
Değişime açık olmak, müşteri odaklılık, iletişim, işbirliği ile çalışmak Garanti Bankası çalışma kültürünün olmazsa olmazları arasında. Detaylı bilgi
Mülakat aşamasında başarısız oldum. Tekrar aynı sürece katılabilir miyim?
Mülakat sürecinde başarısız olan adayları tekrar aynı pozisyonlar için değerlendirmiyoruz. Detaylı bilgi
Kimler başvurabiliyor?
İlanlarımızda belirtilen kriterlere uygun olan tüm adaylarımız başvuruda bulunarak süreçlerimize dahil olabilir. Detaylı bilgi
Ağırlıklı olarak hangi pozisyonlar için alım yapılıyor?
Alımlarımızın yaklaşık %80’ini yeni mezunlar oluşturuyor. Müşteri Danışmanı, Telefon Bankacılığı Müşteri Temsilcisi, Operasyon Asistanı alımlarımız yıl boyu; Müşteri Hizmetleri Temsilcisi/Müşteri İlişkileri Yetkilisi ve Genel Müdürlük birimlerimiz için Müfettiş Yardımcısı ve Genel Müdürlük Yetkili alımlarımız ise her yıl 1 kez gerçekleştiriliyor. Bunun dışında Genel Müdürlük ve şube müdürlüklerimiz için gerçekleştirdiğimiz bankacılık alanında deneyimli adaylarımız için alımlarımız da yıl boyu sürmektedir. Detaylı bilgi