ÖnemliGelişmeler

Önemli GelişmelerGaranti ve bankacılık ile ilgili tüm gelişmeler

Alo Garanti müşteri temsilcilerimize, kalitede 5 üzerinden 4.71 Puan!

Alo Garanti kalitesini müşterilerimiz de onayladı

Kaliteli, istikrarlı ve müşteri odaklı yaklaşımıyla müşterilerine her kontakta benzersiz bir deneyim yaşatmayı hedefleyen Alo Garanti, müşteri memnuniyetine verdiği önemi, müşterilerine sesli yanıt sistemi üzerinden yaptığı anlık anket sonuçlarıyla taçlandırmaya devam ediyor.

Müşterilerimiz 2016 yılından itibaren Alo Garanti'den aldıkları hizmetin kalitesini, görüştükleri müşteri temsilcileriyle yaşadıkları deneyimin ardından, kendi talepleri doğrultusunda ve anında değerlendirme fırsatı buluyor. 5’li scalada değerlendirilen müşteri temsilcilerimiz, fark yaratan bir performans sergileyerek, müşterilerimizden tam 4.71 puan aldı!

Başka Bir Arzunuz?