444 0 333Alo Garanti - Müşteri Hizmetleri

444 0 333 Alo Garanti sayesinde Garanti'nin bankacılık hizmetlerinden telefon aracılığı ile yararlanabilirsiniz.

.

Sesle Yönlendirme özelliği sayesinde Alo Garanti'yi aradığınızda herhangi bir tuşla yönlendirme menüsü ile karşılaşmadan sadece konuşarak istediğiniz adıma kolayca yönlendirilebilirsiniz.

Üstelik Alo Garanti’de yer alan Sesle Doğrulama özelliği ile, müşteri temsilciniz sizi sesinizden tanıyarak ek güvenlik sorularına gerek kalmadan işlemlerinizi daha hızlı çözmenize yardımcı olur. Bu özellik ile müşteri temsilcimizle konuşurken herhangi bir metne bağlı kalmadan, doğal konuşmanız esnasında sesinizle doğrulanabilirsiniz.

Self-Servis Sesle İşlem adımlarından yalnızca konuşarak işlemlerinizi kolayca tamamlayabilirsiniz. Hesap bakiyesini öğrenme, ekstre hafta değişikliği, kredi kartı borç sorgulama, dönem içi işlemler ve daha bir çok işlemin konuşarak tamamlanabileceği sesle işlem adımlarında, sistem yönlendirmeleri ve kullanıcıların konuşarak verdikleri bilgiler ile işlemler rahatça tamamlanabilmektedir.

Alo Garanti'ye yurt dışından +90 212 444 0 333'ü veya +90 444 0 333'ü arayarak ulaşabilirsiniz.

Kredi kartınız veya Paracard'ınız varsa sağdaki Şifre Al butonunu kullanarak anında 444 0 333 Alo Garanti'yi kullanmaya başlayabilirsiniz.

Şirketlerin Alo Garanti kullanımı ile ilgili ayrıntılı bilgi için tıklayın.

** Tüzel müşterilerimiz Alo Garanti şifrelerini şubelerinden alabilirler.

  • Özellikler

    Alo Garanti ile bankacılık işlemleri çok daha kolay:

    • 444 0 333 Alo Garanti’ye 365 gün, 24 saat ulaşabilirsiniz.
    • Para çekme hariç tüm bankacılık işlemlerini yapabilirsiniz.
    • Alo Garanti'ye tüm operatörlerden alan kodu çevirmeden 444 0 333'ü arayarak ya da 0 850 222 0 333'ü arayarak ulaşabilirsiniz. Bu numarayı cep telefonunuzdan aradığınızda sabit hat gibi ücretlendirilir. Eğer konuşma paketiniz varsa ekstra ücret alınmaz.

     

    Alo Garanti'nin bu güne kadar aldığı bazı ödüller:

    • Garanti Çağrı Merkezi, 2004 yılında Avrupa'nın en prestijli kurumlarından European Foundation for Quality Management (EFQM) tarafından Committed to Excellence (Mükemmeliyette Kararlılık) belgesi ile ödüllendirilmiştir.
    • Türkiye Çağrı Merkezi Sektörünün en iyilerinin ödüllendirildiği 2006 İstanbul Call Center Awards organizasyonunda Garanti Bankası Çağrı Merkezi, "En İyi Çağrı Merkezi Eğitimi" kategorisinde birinciliği alırken, "En İyi Çağrı Merkezi" kategorisinde en övgüye değer çağrı merkezi seçilmiştir.
    • Garanti Bankası Çağrı Merkezi, CCF tarafından düzenlenen "European Call Centre Awards 2008" yarışmasında "En İyi Dış Arama Ekibi & Kampanya Yönetimi" kategorisinde birinciliği alırken "En İyi Gelişim Stratejisi" kategorisinde de en övgüye değer çağrı merkezi ödülünü almıştır.
    • 2009 Contact Center Awards kapsamında Garanti Bankası Çağrı Merkezi, Avrupa Orta Doğu ve Afrika Bölgesi'nin En İyi Çağrı Merkezi (Best Contact Center), En İyi Dış Arama Kampanyası (Best Outbound Campaign) ve En İyi Teknoloji İnovasyonu (Best Technology Innovation) kategorilerinde gümüş madalya ile ödüllendirilmiştir.
    • Garanti Bankası Çağrı Merkezi, 2010 Contact Center World Awards organizasyonunda; Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi'nin "En İyi Çağrı Merkezi" kategorisinde altın madalya ile ödüllendirilmiştir.
    • Alo Garanti Sesli Yanıt Sistemi ile birlikte sağladığı servislerle, 2017 yılında düzenlenen Satış ve Müşteri Servisleri Stevie Ödülleri'nde gümüş madalya ile ödüllendirilmiştir.
  • Ücretler
    İşlemler Ücretler
    EFT% 0,50 (En az 50,00 TL - En fazla 90,00 TL)
    Swift75,00 TL
    TL ve Yabancı Para Hesaba Havale45,00 TL
    TL ve Yabancı Para İsme Havale% 0,50 (En az 50,00 TL - En fazla 75,00 TL)
    Düzenli Ödeme (Havale)0,97 TL
    Düzenli Ödeme (EFT)3,28 TL
    Kredi Kartı ile Düzenli Ödeme% 1,84
    Faks ile Ekstre ve Dekont Verilmesi1,00 TL

    Son Güncelleme : 24/04/2018 11:51

    *Kredi kartınız ile yapacağınız fatura ödemelerinde 100TL ve altındaki tutarlarda işlem başına 1 TL, 100TL üzerindeki tutarlarda ise tutarın %1,25’i kadar işlem ücreti alınmaktadır. (Kredi kartınızdan otomatik ödenen Turkcell, Avea,Vodafone, TT-net, Tellcom-Superonline, Biri ADSL ve KKTC Turkcell faturaları için komisyon alınmamaktadır.)

    **Anlaşmalı kurum kartları altındaki HSBC Kredi Kartı Ödemesi için işlem tutarından bağımsız olarak 1,05 TL alınmaktadır.

    ***Bilyoner Şans Oyunları ödemelerinde ve 50 TL altındaki Nesine.com ödemelerinde 0,60 TL + BMSV alınmaktadır.

  • Sıkça Sorulan Sorular

    "Yardım ve Öneriler" bölümümüzden aşağıdaki soruların sizin için faydalı olabileceğini düşündük...

    Demografik bilgilerimde eksiklik / yanlışlık olduğunda (Anne kızlık soyadı, doğum tarihi, cep telefonu vs.) ne yapmam gerekir?

    Alo Garanti'den işlem yaptırabilmeniz için bankamızdaki kişisel bilgilerinizin tümünün doğru olması gerekmektedir.

    Detaylı bilgi

    Alo Garanti'yi nasıl arayabilirim? Hangi günler ve saatlerde ulaşabilirim?

    444 0 333 Alo Garanti'yi Türkiye'nin her yerinden ve tüm operatörlerden 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.

    Detaylı bilgi

    Müşteri numaramı nereden öğrenebilirim?

    Müşteri numaranızı 444 0 333 Alo Garanti'den ya da Garanti Bankası şubelerinden öğrenebilirsiniz.

    Detaylı bilgi

    Kart şifremi nereden alabilirim? Kart son kullanma tarihimi nasıl öğrenebilirim?

    444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak alabilirsiniz. Kart son kullanma tarihiniz kartınızın önyüzünde yazmaktadır.

    Detaylı bilgi

İlginizi çekebilir...

Otomatik Fatura

Garanti'den otomatik ödeme talimatı verin, fatura takip derdinden kurtulun.

Otomatik Fatura

Kredinizi hesaplayın, hemen başvurun!

Kredinizi hesaplayın, hemen başvurun!

Kredinizi hesaplayın, hemen başvurun!

Garanti İnternet

Parolanız yoksa kart numaranız ile anında alın.

Parolanız yoksa kart numaranız ile anında alın.