444 0 333 Alo Garanti - Müşteri Hizmetleri

Alo Garanti ile bankacılık işlemlerinizi dilediğiniz an, dilediğiniz yerden kolayca gerçekleştirin.Sesle Yönlendirme özelliği sayesinde Alo Garanti'yi aradığınızda herhangi bir tuşla yönlendirme menüsü ile karşılaşmadan sadece konuşarak istediğiniz adıma kolayca yönlendirilebilirsiniz.

Üstelik Alo Garanti’de yer alan Sesle Doğrulama özelliği ile, müşteri temsilciniz sizi sesinizden tanıyarak ek güvenlik sorularına gerek kalmadan işlemlerinizi daha hızlı çözmenize yardımcı olur. Bu özellik ile müşteri temsilcimizle konuşurken herhangi bir metne bağlı kalmadan, doğal konuşmanız esnasında sesinizle doğrulanabilirsiniz.

Self-Servis Sesle İşlem adımlarından yalnızca konuşarak işlemlerinizi kolayca tamamlayabilirsiniz. Hesap bakiyesini öğrenme, ekstre hafta değişikliği, kredi kartı borç sorgulama, dönem içi işlemler ve daha bir çok işlemin konuşarak tamamlanabileceği sesle işlem adımlarında, sistem yönlendirmeleri ve kullanıcıların konuşarak verdikleri bilgiler ile işlemler rahatça tamamlanabilmektedir.

Alo Garanti'ye yurt dışından +90 212 444 0 333'ü veya +90 444 0 333'ü arayarak ulaşabilirsiniz.

Kredi kartınız veya Paracard'ınız varsa sağdaki Şifre Al butonunu kullanarak anında 444 0 333 Alo Garanti'yi kullanmaya başlayabilirsiniz. Şirketlerin Alo Garanti kullanımı ile ilgili ayrıntılı bilgi için tıklayın.

** Tüzel müşterilerimiz Alo Garanti şifrelerini şubelerinden alabilirler.

Yenilikler

Sesle Doğrulama Özelliği

Müşteri temsilciniz sizi sesinizden tanıyarak ek güvenlik sorularına gerek kalmadan işlemlerinizi daha hızlı çözmenize yardımcı olur. Müşteri temsilcimizle konuşurken herhangi bir metne bağlı kalmadan, doğal konuşmanız esnasında sesinizle doğrulanabilirsiniz.

Self Servis Kart Şifre Alma

Müşteri temsilciniz sizi sesinizden tanıyarak ek güvenlik sorularına gerek kalmadan işlemlerinizi daha hızlı çözmenize yardımcı olur. Müşteri temsilcimizle konuşurken herhangi bir metne bağlı kalmadan, doğal konuşmanız esnasında sesinizle doğrulanabilirsiniz.

Self Servis Limit Artırım

Kredi kartınızın limitini artırmak isterseniz, Alo Garanti’yi arayarak müşteri temsilcisine bağlanmanıza gerek kalmadan limit artırımı yapabilirsiniz. Sesli yönlendirmede “Kart limitimi artırmak istiyorum.” demeniz yeterli!

  • Alo Garanti Özellikleri

      • 444 0 333 Alo Garanti'den açtığınız mevduatınız için tabela faiz oranlarının üzerinde getiri elde edebilirsiniz.
      • Alo Garanti'den kolaylıkla vadeli hesap açabilir, Alo Garanti'ye özel avantajlı faiz oranlarıyla daha fazla kazanırsınız.
      • Vadeli Hesap açma işlemini, 444 0 333 Alo Garanti'yi aradığınızda Vadeli Hesap açmak istediğinizi belirterek gerçekleştirebilirsiniz.

  • Alo Garanti Sesle İşlem

      Herhangi bir tuşa basmak zorunda kalmadan, sistem yönlendirmelerine konuşarak cevap vererek işleminizi kolayca tamamlayabilirsiniz.

      Sesle işlem adımlarında:

      • Kredi Kartı Borç Sorgulama
      • Kredi Kartı Dönem İçi Harcamaların Kontrolü
      • Kredi Kartı Limit Sorgulama
      • Kredi Kartı Hesap Kesim Tarihi Sorgulama / Değişiklik
      • Hesap Bakiyesi Öğrenme
      • IBAN Numarası / Hesap Numarası /Şube Numarası Sorgulama
      • Ödül Sorgulama
      • Kredi Kartını İnternet / Telefon & Posta Yolu ile Alışverişe Kapama

      İşlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

  • Alo Garanti Şifre İşlemleri

      Alo Garanti'yi kullanmak için, önce şubenize giderek eksiksiz doldurulmuş Alo Garanti İstek Formu, kimliğinizin fotokopisi ve imzalı bankacılık hizmet sözleşmesini teslim etmelisiniz. Bundan sonraki bir hafta içinde 444 0 333 Alo Garanti Sesle Yönlendirme özelliğini kullanarak Alo Garanti Şifresi almak istediğinizi söylediğinizde, sistem sizi doğru adıma yönlendirecektir. Buradan sahip olduğunuz geçerli bir Garanti Bankası Kredi Kartı (Bonus Card, Miles and Smiles Garanti Card) şifresi ve Cep Telefonu numarası bilgilerinizi girerek Alo Garanti şifresi ve Garanti İnternet parolanızı anında alabilirsiniz.

      Şifrenizi nasıl değiştirirsiniz?

      Şifrenizi Alo Garanti'yi arayarak "Alo Garanti Şifre ve Parola İşlemleri" adımının altından veya Garanti İnternet'e giriş yaparak değiştirebilirsiniz.

      Şifre kriterleri nelerdir?

      • Şifreniz Müşteri Numaranızla aynı olmamalı (örnek: müşteri no:367525 ise şifre 367525 olamaz)
      • Artan ve azalan ardışık sayılardan oluşmamalı (örnek:234567 ya da 987654)
      • Aynı sayılardan oluşmamalı (örnek:222222)
      • 6 rakamdan az olmamalıdır (örnek 78154)

      Yeniden şifre alma/Alo Garanti şifrenizi unuttuysanız ne yapmanız gerekir?

      • 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak Alo Garanti şifre/parola işlemleri adımını seçin, 
      • Müşteri Numaranızı, Kredi Kartı ya da ATM kart numaranızı, kartınızın şifresini ve Son kullanma tarihini tuşlayın, 
      • Sistem tarafından kartın size ait olduğu kontrolü yapıldıktan sonra IVR (sesli yanıt sistemi) yeni şifrenizi üretir.

      IVR tarafından üretilen şifrenizi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

  • Alo Garanti Bankacılık İşlemleri

      Hesap Açılışları

      • Vadeli ve Vadesiz TL/Döviz Hesabı
      • Birikimli Mevduat Hesabı
      • ELMA Hesabı
      • Yatırım Hesabı

      Yatırım İşlemleri

      • Hisse Senedi İşlemleri (Zincir Emir, Emir Bölme, Kırk Seans Emir, Emir Durumu)
      • Repo
      • A ve B tipi Yatırım Fonu
      • Hazine Bonosu
      • ELMA Hesabı
      • Birikimli Mevduat Hesabı
      • Fona Hemen Nakit

      Para Transferleri

      • İsme veya Hesaba Havale
      • EFT
      • Düzenli Ödeme Emri
      • Kayıtlı ve İleri Tarihli Havale/EFT Emri
      • Döviz Transferi (Swift)

      Ödemeler

      • GSM TL Yükleme* (Hazır Kart, Avea, Vodafone)
      • Turkcell Paketleri Satın Alma 
      • Otomatik Düzenli Ödemeleri
      • E-Devlet Kapısı
      • Anlaşmalı Mağaza Kartı Ödemeleri
      • Üniversite Ödemeleri
      • Trafik Cezası
      • SSK-Bağkur Prim Ödemeleri
      • Bağış İşlemleri
      • HGS Başvurusu

      Fatura İşlemleri

      • Fatura Görüntüleme
      • Tesisat No ile Borç Ödeme
      • Otomatik Sözleşmeli Fatura Girişi
      • Sözleşmeli Fatura Ödemesi 

      Kart İşlemleri

      • Kredi Kartı Ekstre, Dönem İçi Harcamalar ve Açık Provizyon İşlemleri
      • Kredi Kartı Bağlı Hesap, Ödeme Haftası, Ekstre Adresi Değişiklikleri
      • Faksla Ekstre Gönderimi Talepleri
      • Paracard Hesaba Bağlama/Çıkarma, Kart İptal Yeni Kart Talep İşlemleri
      • Garanti Kredi Kartı Borç Ödemeleri*
      • Nakit Avans İşlemleri
      • Sanal Kart ve Sanal Kredi Kartı, Bonus ve Miles&Smiles Sanal Kredi
      • Kartı İşlemleri
      • Kayıp-Çalıntı Bildirimleri, Kredi Kartı Sorunları
      • Diğer Banka Kredi Kartları Borç Ödemeleri
      • HSBC Advantage Kredi Kartı Borç Ödemeleri

      Vergi İşlemleri

      • Gümrük Vergisi
      • Motorlu Taşıt Vergisi
      • Kurumlar Vergisi
      • Yıllık Gelir Vergisi
      • KDV Gerçek
      • BMV
      • SMV
      • Gelir Stopaj Vergisi

      Döviz Alım-Satımı

      • Şubesiz Bankacılık Özel Kurlarıyla

      Şifre Al İşlemleri

      • Bireysel Kredi Başvurusu
      • Avans Hesap Başvurusu

      Bilgi Hizmetleri

      • Bakiye ve Hesap Hareketleri
      • Kredi Kartı Borcu ve Ekstre Bilgileri
      • Fon ve Fon Emir Sorgulama
      • Repo Sorgulama
      • Çek/Senet Bilgileri
      • Tüketici Kredisi Bilgileri
      • Fatura ve Otomatik Ödeme Görüntüleme

      Genel Bilgiler

      • Repo ve Faiz Oranları
      • Döviz Fiyatları
      • Yatırım Fonu Fiyatları
      • İşlem Komisyonları / Limitleri / Saatleri

      *Garanti Kredi Kartı Borç ödemeleri ve GSM TL yükleme işlemleri Sesli Yanıt Sistemi'nden de yapılabilmektedir.

  • Alo Garanti - Güvenlik

      Alo Garanti'yi kullanırken aşağıdaki güvenlik önlemlerinden haberdar olmalısınız:

      • 444 0 333 Alo Garanti bilgi hizmetleri ve işlemleri için müşteri numaranızı Alo Garanti şifrenizi veya kart numarası ve kart şifrenizi kullanmanız gerekir.
      • Şifrenizi telefonunuzun tuşlarını kullanarak girersiniz, böylece şifrenizi sizden başka birinin duyma olasılığı olmaz.
      • Müşteri Temsilcileri aracılığı ile yaptığınız işlemlerde, işleminize başlamadan önce, Müşteri Temsilcimiz güvenliğiniz için annenizin kızlık soyadının bazı harflerini soracaktır.
      • İşlemleriniz bittikten sonra, dekontunuz sizin belirleyeceğiniz bir faksa veya e-posta adresine gönderilir.
      • 444 0 333 Alo Garanti' de tüm telefon konuşmaları kaydedilir..