Alo Garanti’deSesle İşlem

.

Alo Garanti’de self-servis sesle işlem adımları ile, işlemlerinizi yalnızca konuşarak gerçekleştirebilirsiniz.

Herhangi bir tuşa basmak zorunda kalmadan, sistem yönlendirmelerine konuşarak cevap vererek işleminizi kolayca tamamlayabilirsiniz.

Sesle işlem adımlarında:

  • Kredi Kartı Borç Sorgulama
  • Kredi Kartı Dönem İçi Harcamaların Kontrolü
  • Kredi Kartı Limit Sorgulama
  • Kredi Kartı Hesap Kesim Tarihi Sorgulama / Değişiklik
  • Hesap Bakiyesi Öğrenme
  • IBAN Numarası / Hesap Numarası /Şube Numarası Sorgulama
  • Ödül Sorgulama
  • Kredi Kartını İnternet / Telefon & Posta Yolu ile Alışverişe Kapama

İşlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

İlginizi çekebilir

Günün her saati işlemlerinizi gerçekleştirinGünün her saati işlemlerinizi gerçekleştirin

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Alo Garanti'den işlem yapmak için demografik bilgilerimde hata varsa ne yapılmalı?

    Alo Garanti'den işlem yaptırabilmeniz için bankamızdaki kişisel bilgilerinizin tümünün doğru olması gerekmektedir. Detaylı bilgi

  • Alo Garanti'yi nasıl ararım, her zaman ulaşabilir miyim?

    444 0 333 Alo Garanti'yi Türkiye'nin her yerinden ve tüm operatörlerden 7 gün 24 saat arayabilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Müşteri numaramı nereden öğrenebilirim?

    Müşteri numaranızı 444 0 333 Alo Garanti'den ya da Garanti Bankası şubelerinden öğrenebilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Kart şifremi nereden alabilirim? Kart son kullanma tarihimi nasıl öğrenebilirim?

    444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak alabilirsiniz. Kart son kullanma tarihiniz kartınızın önyüzünde yazmaktadır. Detaylı bilgi