Garanti EmeklilikÇağrı Merkezi

.

444 0 336 Çağrı Merkezi, her türlü sorunuza cevap vermek için hazır!

Garanti Emeklilik Çağrı Merkezi’ni hafta içi 09.00 - 20.00, hafta sonu ve resmi tatil günlerinde ise 10.00 - 17.00 saatleri arasında 444 0 336 numaralı telefondan arayarak müşteri temsilcileriyle görüşebilir, ayrıca 7/24 "Sesle Yönlendirme" özelliğini kullanarak self servis hizmetler sayesinde bireysel emeklilik, hayat ve işsizlik sigortası ürünleriniz hakkında dilediğiniz zaman müşteri temsilcisine bağlanmanıza gerek kalmadan bilgi alabilirsiniz.

Sesle Yönlendirme ile Müşteri Temsilcisine Bağlanmadan Alabileceğiniz Hizmetler

 

Bireysel Emeklilik:

  • Bireysel Emeklilik Başvurusu
  • Bireysel Emeklilik Hesap Özeti Gönderim
  • Bireysel Emeklilik İlk Giriş Tarihi Bilgisi
  • Bireysel Emeklilik Ödeme Belgesi Gönderim
  • Birikim Bilgileri
  • Çıkış Halinde İade Tutarı Bilgisi
  • Devlet Katkısı Bilgileri
  • Emeklilik Tarihi Bilgisi
  • Fon Dağılımı Bilgisi
  • Katkı Payı Bilgileri
  • Kurumsal İnternet Şube Şifresi
  • Otomatik Katılım Sistemi Genel Bilgi
  • Otomatik Katılım Sistemi Sözleşme İptali
  • Otomatik Katılım Sistemi Ürün Bilgisi

 

Hayat Sigortası:

  • Hayat Sigortası Başlangıç/Bitiş Tarihi Bilgisi
  • Hayat Sigortası Ödeme Belgesi Gönderim
  • Hayat Sigortası Prim Bilgileri
  • Hayat Sigortası Teminat Bilgileri

 

İşsizlik Sigortası:

  • İşsizlik Sigortası Başlangıç/Bitiş Tarihi Bilgisi
  • İşsizlik Sigortası Ödeme Belgesi Gönderim
  • İşsizlik Sigortası Prim Bilgileri
  • İşsizlik Sigortası Teminat Bilgileri

 

Yönlendirme

  • Faks Numarası Bilgisi
  • Eureko Sigorta Yönlendirmeleri
  • Garanti Bankası Yönlendirmeleri

 

444 0 336 Çağrı Merkezi'ni Arayarak Yapabileceğiniz İşlemler

 

Bireysel Emeklilik

  • Ödeme Aracı Değişikliği
  • Katkı Payı Değişikliği
  • Ek Katkı Payı Ödeme
  • Ödeme Ara Verme - Devam Etme
  • Tahsilat Vade Tarihi Değişikliği
  • Fon Dağılım Değişikliği
  • Plan DeğişikliğiKişisel Bilgi Güncelleme
  • Ödeyen Taraf Değişikliği
  • Lehtar değişikliği
  • Bonus Aktarım Başvurusu
  • Sözleşme Cayma Talebi
  • Online Provizyon / Hesaptan Tahsilat
  • Ödeme Belgesi Gönderimi
  • Birikim Özeti Gönderimi
  • Otomatik Katılım Bireysel Ödemeye Geçiş
  • Otomatik Katılım Sistemi Sözleşme İptali

 

Hayat / İşsizlik Sigortası

  • Teminat Değişikliği
  • Yenileme - Yenilememe Talebinin Alınması
  • Ödeme Aracı Değişikliği
  • Kişisel Bilgi Güncelleme
  • Online Provizyon / Hesaptan Tahsilat
  • Ödeme Belgesi Gönderimi
  • Poliçe İptal İşlemi

 

İlginizi çekebilir...

Garanti e-meklilik yaptırın, giriş aidatı ödemeyin.Garanti e-meklilik yaptırın, giriş aidatı ödemeyin.

Garanti e-meklilik

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Bireysel Emeklilik Sistemi'nden emekliliğe hak kazanmadan ayrılabilir miyim?

    Bireysel Emeklilik Sistemi'nden istediğiniz zaman çıkabilirsiniz ancak bu durumda emekli olmanın getirdiği avantajlardan yararlanamazsınız. Detaylı bilgi

  • Bireysel Emeklilik Sistemi katılımcının hakkını nasıl koruyor?

    Emeklilik şirketleri, Hazine Müsteşarlığı, SPK, bağımsız aktüeryal denetçiler, bağımsız dış denetim ve şirket iç denetçisi tarafından sürekli denetimden geçmektedir. Detaylı bilgi

  • Bireysel Emeklilik Sistemi'ne ne kadar ödeme yapılıyor?

    Bireysel Emeklilik Sistemi'nde, ödeyeceğiniz katkı paylarınızı bütçenize, gelecekte almak istediğiniz emekli maaşı veya toplu paraya göre siz belirlersiniz. Detaylı bilgi

  • Bireysel Emeklilik Sitemi'nde Gözetim Merkezi Nedir?

    Bireysel Emeklilik Sistemi'nin güvenli ve etkin biçimde işletilmesini sağlamak, katılımcıların hak ve menfaatlerini korumak amacıyla şirketlerin faaliyetleri Hazine Müsteşarlığı'nın günlük gözetim ve denetimine tabidir. Detaylı bilgi