Garanti EmeklilikÇağrı Merkezi

.

444 0 336 numaralı Garanti Emeklilik Çağrı Merkezi, her türlü sorunuza cevap vermek için hazır!

Resmi tatiller hariç, hafta içi 09.00–20.00 saatleri arasında 444 0 336 numaralı Garanti Emeklilik Çağrı Merkezini arayarak müşteri temsilcileriyle görüşebilir, ayrıca 7 gün 24 saat dilediğiniz zaman "sesle yönlendirme" özelliğini kullanarak müşteri temsilcisine bağlanmadan hizmet alabilirsiniz.

Sesle Yönlendirme ile Müşteri Temsilcisine Bağlanmadan Alabileceğiniz Hizmetler 

 

Bireysel Emeklilik:

  • Bireysel Emeklilik Başvurusu
  • Bireysel Emeklilik Hesap Özeti Gönderim
  • Bireysel Emeklilik İlk Giriş Tarihi Bilgisi
  • Bireysel Emeklilik Ödeme Belgesi Gönderim
  • Birikim Bilgileri
  • Çıkış Halinde İade Tutarı Bilgisi
  • Devlet Katkısı Bilgileri
  • Emeklilik Tarihi Bilgisi
  • Fon Dağılımı Bilgisi
  • Katkı Payı Bilgileri
  • Kurumsal İnternet Şube Şifresi
  • Otomatik Katılım Sistemi Genel Bilgi
  • Otomatik Katılım Sistemi Sözleşme İptali
  • Otomatik Katılım Sistemi Ürün Bilgisi

 

Hayat Sigortası:

  • Hayat Sigortası Başlangıç/Bitiş Tarihi Bilgisi
  • Hayat Sigortası Ödeme Belgesi Gönderim
  • Hayat Sigortası Prim Bilgileri
  • Hayat Sigortası Teminat Bilgileri

 

İşsizlik Sigortası:

  • İşsizlik Sigortası Başlangıç/Bitiş Tarihi Bilgisi
  • İşsizlik Sigortası Ödeme Belgesi Gönderim
  • İşsizlik Sigortası Prim Bilgileri
  • İşsizlik Sigortası Teminat Bilgileri

 

Yönlendirme

  • Faks Numarası Bilgisi
  • Eureko Sigorta Yönlendirmeleri
  • Garanti Bankası Yönlendirmeleri

 

444 0 336 Çağrı Merkezi'ni Arayarak Yapabileceğiniz İşlemler

 

Bireysel Emeklilik

  • Ödeme Aracı Değişikliği
  • Katkı Payı Değişikliği
  • Ek Katkı Payı Ödeme
  • Ödeme Ara Verme - Devam Etme
  • Tahsilat Vade Tarihi Değişikliği
  • Fon Dağılım Değişikliği
  • Plan DeğişikliğiKişisel Bilgi Güncelleme
  • Ödeyen Taraf Değişikliği
  • Lehtar değişikliği
  • Bonus Aktarım Başvurusu
  • Sözleşme Cayma Talebi
  • Online Provizyon / Hesaptan Tahsilat
  • Ödeme Belgesi Gönderimi
  • Birikim Özeti Gönderimi
  • Otomatik Katılım Bireysel Ödemeye Geçiş
  • Otomatik Katılım Sistemi Sözleşme İptali

 

Hayat / İşsizlik Sigortası

  • Teminat Değişikliği
  • Yenileme - Yenilememe Talebinin Alınması
  • Ödeme Aracı Değişikliği
  • Kişisel Bilgi Güncelleme
  • Online Provizyon / Hesaptan Tahsilat
  • Ödeme Belgesi Gönderimi
  • Poliçe İptal İşlemi

 

İlginizi çekebilir...

Garanti e-meklilik yaptırın, giriş aidatı ödemeyin.Garanti e-meklilik yaptırın, giriş aidatı ödemeyin.

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Bireysel Emeklilik Sistemi'nden emekliliğe hak kazanmadan ayrılabilir miyim?

    Bireysel Emeklilik Sistemi'nden istediğiniz zaman çıkabilirsiniz ancak bu durumda emekli olmanın getirdiği avantajlardan yararlanamazsınız. Detaylı bilgi

  • Bireysel Emeklilik Sistemi katılımcının hakkını nasıl koruyor?

    Emeklilik şirketleri, Hazine Müsteşarlığı, SPK, bağımsız aktüeryal denetçiler, bağımsız dış denetim ve şirket iç denetçisi tarafından sürekli denetimden geçmektedir. Detaylı bilgi

  • Bireysel Emeklilik Sistemi'ne ne kadar ödeme yapılıyor?

    Bireysel Emeklilik Sistemi'nde, ödeyeceğiniz katkı paylarınızı bütçenize, gelecekte almak istediğiniz emekli maaşı veya toplu paraya göre siz belirlersiniz. Detaylı bilgi

  • BES birikimimi nereden takip edebilirim?

    Garanti Emeklilik'teki bireysel emeklilik sözleşmelerinizle ilgili tüm detayları Garanti Emeklilik İnternet/Cep Şubesi'nden takip edebilirsiniz. Detaylı bilgi