Yardım ve Öneriler

Kartım kaybolursa ya da şifremi unutursam ne yapmalıyım, yenisi ne kadar zamanda elime ulaşır? Limit / Adres değişikliklerini kime bildirmemiz gerekiyor?

Kartınızın kaybolması durumunda Alo Garanti ve ya şubenize bildirmeniz gerekmektedir. Kartınız bir hafta içerisinde şubenize veya adresinize ulaşacaktır.

Şifre başvurunuzu şubenize bildirmeniz gerekmektedir. Yeni şifreniz bir hafta içerisinde şubenize ulaşacaktır.

Limit ve adres bilgilerinizdeki değişiklikleri şubenize bildirmeniz yeterlidir.

İlgili sorular

  1. Ekstre dönemleri sabit mi, hesap kesim tarihi ile son ödeme tarihi arasında kaç gün var, nasıl ulaştırılıyor? Ödemeleri nerelerden yapabilirim?

    Hesap kesim tarihi şirketinizin nakit akış yapısına uygun olarak ay içerisinde birçok alternatif tarihler için tanımlanabilir.

  2. Yurtdışında yaptığım harcamalar ekstreye nasıl yansıtılıyor?

    Yurtdışında yapılan harcama tutarları orijinal tutarları ile beraber dilerseniz TL ekstresinde harcamanın TL karşılığı, USD ekstresinde USD karşılığı gösterilmektedir.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti