Yardım ve Öneriler

Şifrematik başvurusu yapabilmem için Garanti müşterisi ya da garanti.com.tr kullanıcısı olmam gerekli mi? Ücretli midir? Nasıl talep edebilirim ve teslim alabilirim?

Evet. Şifrematik sahibi olabilmeniz için Garanti müşterisi olmanız ve İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gerekmektedir. Şifrematik aktivasyonunu sadece ve sadece mevcut parolanız / şifreniz ile giriş yaptığınız İnternet Şubesi'nden yapabilirsiniz. Bu nedenle öncelikle İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gerekmektedir. İnternet Şubesi'ne başvuru için tıklayın.
Şifrematik talebi sırasında bir defalık 30 TL Şifrematik hizmet bedeli alınmaktadır.
Şifrematik talebini yalnızca İnternet Şubesi'nde bulunan Şifrematik menüsünden yapabilirsiniz.
Şirketler ise Şifrematik talebi için şubelerine başvurabilirler.
Şifrematik'iniz 7 iş günü içerisinde talep sırasında belirttiğiniz adresinize kurye ile ulaştırılacaktır.
Şirketler ise  Şifrematik'lerini şubelerinden alabilirler.

 

İlgili sorular

  1. İşlemin Parmak İzi nedir? Mobil İmza'yla giriş yaparsam, parolama ve şifreme ne olur? Şifrematik veya Cep Şifrematik'im varsa ne olur?

    Her bir imzalama işleminde o işlemin onay kodu olarak sadece o işleme özel bir parmak izi oluşturulur.

  2. Sadece Mobil İmza'yı kullanarak Garanti İnternet'e nasıl giriş yapabilirim? Cep Telefonu numaramı başka bir operatöre taşırsam eski Mobil İmzam ile sorunsuz giriş yapabilir miyim?

    Garanti İnternet Tanımlamalar Menüsü Mobil İmza adımı Ayarlar seçeneğinden tanımlama ile Garanti İnternet'e girişlerinizde mobil imzanızı kullanabilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti