Yardım ve Öneriler

Sanal POS başvurusu değerlendirme kriterleri nelerdir?

Garanti Bankası'na yapacağınız Sanal POS başvurularında internet mağazanız ile ilgili aşağıdaki kriterler üzerinden değerlendirme yapılmakta olup bu kriterlere uymayan firmaların başvuruları kabul edilmemektedir.

  • İşyeri site adresleri nelerdir?
  • İşyerinin sitesinde ürün kataloğu ve alışveriş sepeti bulunmakta mıdır?
  • İşyerinin sitesindeki linkler çalışıyor mu?
  • Sitede yer alan logo ve markalar ile ilgili firmanın yetkileri var mıdır?
  • İşyerinin web sitesinde tüketici hakları (iade, iptal ve garanti koşulları) konusundaki içerik var mıdır?
  • Teslimat'a ilişkin bilgiler yer almakta mıdır?
  • İşyeri sitesinde gizlilik taahhüdü ve güvenlik politikası var mıdır?
  • İşyerinin sitesinde sattığı ürünler Türk kanunlarına uygun mudur?
  • İşyeri sattığı ürünlere ilişkin tam açıklamaları sitesine koymuş mudur?
  • İşyeri adı, adresi, telefon ve faks numarası ile e-mail adresleri sitede yar almakta mıdır?
  • İşyeri birden fazla sitesinde aynı Sanal POS ile satış yapacak mıdır?
  • İşyeri döviz ile satış yapacak mıdır? Yapacaksa satış kuru nedir? Örnek; Türkiye'de USD ile satış yapan birinin TL'ye dönüşümler sonucunda kart sahibi ekstresine farklı tutarlar gideceğini bilmesi ve kart sahibine gerekli uyarıları yapması gerekmektedir.
  • Döviz üzerinden satış yapacak işyeri müşterilerine TL olarak fiyat göstermekte midir?

Siteniz yukarıdaki şartlardan herhangi birine uymuyorsa eksiklikleri tamamlamak üzere bu sayfaya yönlendirileceksiniz.

Lütfen yukarıdaki maddeleri dikkatlice okuyup bu koşulları yerine getirmek için gereken tüm düzeltmeleri yapınız ve şubeniz aracılığıyla yeniden başvurunuz.

 

İlgili sorular

  1. Hangi kurallar Fraud'u azaltır?

    Her işyerinin farklı bir ürünü ve müşteri kitlesi vardır. Bu doğrultuda, genel olarak Fraud'u azaltan kural vermek çok zor olacaktır.

  2. ClearCommerce Engine nasıl çalışır?

    Müşteri Satın Al'ı tıkladıktan sonra üye işyeri önyüzü ClearCommerce Engine ile SSL protokolü aracılığıyla kredi kartı otorizasyonunun alınmasını sağlar.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti