Yardım ve Öneriler

Paracard'ımı kullanırken nelere dikkat etmeliyim?

  • Şifrenizi belirlerken şifrenizin telefon numaranız, kart numaranız veya doğum tarihiniz gibi başkaları tarafından kolayca tahmin edilecek numaralar olmamasına özen gösteriniz.
  • Şifrenizi başkalarının görmesine izin vermeyin, kimseye söylemeyin ve hiç bir yere yazmayınız.
  • Şifrenizi bankanızın bile -ne sebeple olursa olsun- bilmesine gerek olmadığını unutmayınız.
  • Şifrenizin sorumluluğunun sadece size (kart sahibine) ait olduğunu unutmayınız.
  • İşlem yaparken kimseden yardım almayınız.
  • İşlem yaparken Paramatik'in başından ayrılmayınız.
  • Kartınızın Paramatik'te hatalı şifre girişi dışında kalması / sıkışması durumunda veya paranızı alamadığınızda, Alo Garanti 444 0 333'ü 24 saat arayabilirsiniz. Sizin yerinize başkasının aramasına izin vermeyin.

İlgili sorular

  1. Paracard şifremi nasıl alabilirim? Unutursam nasıl öğrenebilirim?

    Kart şifrenizi 444 0 333 Alo Garanti'yi arayıp, sesli yanıt sistemi menüsünden 1 numaralı seçeneği tuşlayarak alabilirsiniz.

  2. Paracard'ım ile bilgim dışında nakit çekilmiş veya harcama yapılmışsa ne yapmam gerekir?

    Kartınızı Alo Garanti'yi arayarak hemen kapattırmanız gerekmektedir. İtirazlarınızı 'Harcama İtiraz Formu' ile 0 212 657 21 10 numaralı faksa faksla iletebilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti