Yardım ve Öneriler

Mobil İmza'ya nasıl başvurabilirim? Cep Şifrematik ile aynı telefonda kullanabilir miyim? Talebim onaylandıktan sonra veya giriş sırasında problem oluşması halinde nereye danışabilirim?

Garanti İnternet Şubesi'nden Mobil İmza'ya başvuru talebi yapabilirsiniz. Eğer cep telefonu bilgileriniz eksikse herhangi bir Paramatik'ten veya Garanti Şubesi'ne gidip banka sistemimize kaydettirebilirsiniz. Diğer bilgilerinizi güncellemek için ise Garanti Şubelerine gitmeniz gerekmektedir.
Cep Şifrematik'i kullandığınız cep telefonu ve 128 KB Turkcell hattınızla Mobil İmza'yı kullanabilirsiniz.
128 KB Turkcell hattı olan herhangi bir cep telefonunda kullanabilirsiniz.
Başvuru talebinizin onaylanması ve Mobil İmza sistemine aktarılmasından sonra veya giriş sırasında oluşacak soru ve sorunlarınız için Turkcell Müşteri Hizmetleri'yle 444 0 532 / 444 0 535 numaralı telefonlardan görüşebilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Sadece Mobil İmza'yı kullanarak Garanti İnternet'e nasıl giriş yapabilirim? Cep Telefonu numaramı başka bir operatöre taşırsam eski Mobil İmzam ile sorunsuz giriş yapabilir miyim?

    Garanti İnternet Tanımlamalar Menüsü Mobil İmza adımı Ayarlar seçeneğinden tanımlama ile Garanti İnternet'e girişlerinizde mobil imzanızı kullanabilirsiniz.

  2. Mobil imza'mı Garanti İnternet'te kullanmak için ne yapmam gerekir? Garanti İnternet'e nasıl giriş yapabilirim?

    Mobil İmza'nız varsa dilediğiniz zaman Garanti İnternet'e giriş yapabilirsiniz. İlk önce Garanti İnternet Tanımlamalar-Mobil İmza adımından başvuruda bulunmalısınız.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti