Yardım ve Öneriler

Akıllı kumbara arızalandığında ne yapabilirim?

Akıllı kumbara ile birlikte verilen Garanti Belgesi ve Arıza Bildirim Formunu saklamanız gerekmektedir.
1 yıllık garanti süresi içerisinde arızalanan akıllı kumbaranızı, Garanti Belgesi ve Arıza Bildirim Formu ile birlikte Garanti şubesinde teslim etmelisiniz.
1 yıllık garanti süresi dolmuş akıllı kumbaranın arızasının bildirimi müşteri tarafından doğrudan İthalatçı Firma'ya yapılmalıdır.
Garanti Belgesi'nin kaybedilmesi durumunda, akıllı kumbara arıza bildirim talebinin değerlendirilmesi konusunda İthalatçı Firma ile görüşülmelidir.
Tamir süresince bilgi almak için İthalatçı Firma'nın (0216) 658 66 99 no'lu Danışma Hattı'ndan destek alabilirsiniz.

İlgili sorular

  1. Akıllı kumbara nedir, nasıl sahip olabiliriz?

    Akıllı kumbara, çocuklara özel olarak tasarlanmış Paramatik görünüşlü bir kumbaradır.

  2. Çocuğumun geleceği için nasıl bir yatırım yapabilirim?

    Garantili Gelecek Hesabı, küçük birikimlerle çocuğunuzun yarınlarını Garanti’ye almanıza imkan tanır.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti