Yardım ve Öneriler

Hesap özetim elime geç ulaşıyorsa ya da hiç ulaşmıyorsa gecikmeye girmemek için borcumu nasıl takip edebilirim?

Hesap özetiniz, hesap kesim tarihinizi takip eden gün posta ile ekstre adresinize gönderilmektedir. Ekstrenizin size zamanında ulaşması için bankamızda kayıtlı olan adresinizin eksiksiz ve tam olduğunu kontrol etmelisiniz.
Aylık borç bilgilerinizi ekstre dışında;

  • Garanti Paramatiklerden
  • 444 0 333 Alo Garanti'den
  • Garanti İnternet Şubesi'nden
  • Garanti Şubelerinden
  • Cep telefonunuzdan EKSTRE yazıp boşluk bırakarak kredi kartınızın son 4 rakamını yazıp SMS ile 3340'a göndererek
  • E-mail, fax veya cep telefonunuza SMS olarak ekstre bilgilerinizin düzenli olarak gönderilmesi için İnternet Şubesi Tanımlamalar-Garanti Hatırlat adımından ya da 444 0 333 Alo Garanti hattından tanımlama yaparak öğrenebilirsiniz.
     

İlgili sorular

  1. Kredi kartımın limitini nasıl artırabilirim?

    Bankamızda kayıtlı cep telefonu numaranızdan, ARTIR, İSTENİLEN LİMİT, KART SON 6 HANE , AYLIK NET GELİR bilgisini aralarında birer boşluk bırakarak 3340'a, yurt dışından talepte bulunmak için 3340 yerine 0532 752 33 40'a sms gönderebilirsiniz. (Örnek: ARTIR 2000 353010 5000)

  2. Kredi kartı ödemelerimi nerelerden yapabilirim?

    444 0 333 Alo Garanti, Garanti İnternet Şubesi, Garanti Paramatikler, Otomatik ödeme talimatı ile, Garanti Bankası şubeleri, diğer bankalardan EFT yoluyla, online PTT şubeleri, ödeme noktalarından yapabilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti