Yardım ve Öneriler

Garanti İnternet parolamı nasıl değiştirebilirim? Parolamı kaç kez hatalı girersem parolam bloke olur?

Bireysel Garanti İnternet parolanızı unuttuysanız

v parolanızı ilk defa alacaksanız, yenilemek istiyorsanız ya da unuttuysanız Parola Al adımını kullanarak anında yeni parolanızı oluşturabilirsiniz. Eğer bir Garanti kartınız yok ise şubelerimizden de anında parola alabilirsiniz.

Şifrematik/Cep Şifrematik kullanıyorsanız, Şifrematik PIN Kodu Açma ya da Cep Şifrematik PIN Kodu Açma adımlarını da kullanabilirsiniz.

Kurumsal Garanti İnternet parolanızı unuttuysanız

Kurumsal Garanti İnternet parolanızı yenilemek istiyorsanız ya da unuttuysanız şahsınıza ait bir Garanti Bankası kredi kartı ya da banka kartı ile Parola Al adımını kullanarak anında yeni parolanızı oluşturabilirsiniz. Eğer bir Garanti kartınız yok ise şubelerimizden anında parola alabilirsiniz.

Şifrematik/Cep Şifrematik kullanıyorsanız, Şifrematik PIN Kodu Açma ya da Cep Şifrematik PIN Kodu Açma adımlarını da kullanabilirsiniz.

Parola Değiştirme ve Bloke İşlemleri

Parolanızı unuttuysanız ya da değiştirmek istiyorsanız Parola Yenile adımından anında işleminizi tamamlayabilirsiniz. Lütfen yeni parolanızı belirlerken Türkçe karakter kullanmamaya özen gösterin.
Garanti İnternet parolanızı çok defa hatalı girmeniz halinde parolanız bloke olur.
Parolanız bloke olduğunda yeni parola alma işlemini geçerli Paracard'ınızın veya kredi kartınızın numarası ve şifresi ile Parola Al adımından ya da 444 0 333 Alo Garanti’yi arayarak gerçekleştirebilirsiniz. 

Alo Garanti'yi aradığınızda Alo Garanti şifresi almak istediğinizi söylediğinizde sistem sizi gerekli bilgilerin girildiği adıma yönlendirecektir. Bu adımda kredi kartı ya da Paracard’ınızın son 6 hanesi, kart şifreniz, ve cep telefonu numaranızı tuşladığınızda güvenlik kontrollerinden sonra IVR (sesli yanıt sistemi) tarafından sizin için yeni şifreniz üretilecektir.
Güvenliğiniz nedeniyle kredi kartınız ile en az bir kere Paramatik'ten işlem yapmış olmanız gerekmektedir. İşlemler sırasında kullanacağınız parolanız bankamızda kayıtlı olan cep telefonunuza kısa mesaj ile gönderilecektir. Cep telefonu numaranız bankamız kayıtlarında farklıysa veya değiştiyse, size en yakın şubemize giderek veya Garanti Paramatikler aracılığıyla güncelleme yapabilirsiniz. (Garanti Paramatiklerde takip etmeniz gereken işlem adımları sırasıyla: Diğer İşlemler / Müşteri Bilgi Güncelleme / Cep Telefonu Numarası)

Kredi kartınız yoksa, başvuru formunu doldurarak yeni şifre ve parolanızı talep edebilirsiniz. Aynı işlem için dilerseniz 444 0 333 Alo Garanti'yi aradığınızda müşteri temsilcisine bağlanmak istediğinizi söyleyerek müşteri temsilcilerimizden yardım alabilirsiniz.

Kartınız yoksa size en yakın şubemize gelmeniz halinde şifre üzerindeki bloke gerekli güvenlik teyitleri yapıldıktan sonra kaldırılacaktır. Bundan sonra 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak yeni şifrenizi alabilirsiniz. 

İlgili sorular

  1. Kart şifremi nereden alabilirim? Kart son kullanma tarihimi nasıl öğrenebilirim?

    444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak alabilirsiniz. Kart son kullanma tarihiniz kartınızın önyüzünde yazmaktadır.

  2. Garanti İnternet'ten hesap açma ve kapama işlemleri yapabilir miyim? ELMA hesabı açabilir miyim? Paracard'ıma hesap tanımlaması veya hesap değişikliği yapabilir miyim?

    Garanti İnternet'te TL ve döviz cinsinden vadesiz mevduat hesabı ve vadesiz hesabınızın olduğu döviz cinsleri için vadeli hesap açma işlemleri yapabilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti