Yardım ve Öneriler

Garanti İnternet veya Garanti Cep'te müşteri numaramı ve şifremi girdiğim zaman "Hesaplarınız internet / cep kullanımına kapalıdır" mesajı alıyorum. Neden bu mesaj ile karşılaşıyorum?

Garanti İnternet veya Garanti Cep'te aldığınız bu mesaj şifrenizi 3 defa hatalı girmenizden dolayı çıkmaktadır. Eğer doğru şifrenizi hatırlıyorsanız 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak 1 numaralı işlem adımını seçerek ve kredi kartınızın ya da Paracard'ınızın numarasını ve şifresini girerek blokeyi kaldırabilirsiniz. Şifrenizi hatırlamıyorsanız yine aynı telefondan Sesli Yanıt Sistemi (IVR) aracılığıyla yeni şifrenizi alabilirsiniz.
*Garanti Cep'i Tüzel müşterilerimiz kullanamamaktadır.

İlgili sorular

  1. Garanti Cep parolamı unutursam ne yapmalıyım?

    Garanti Bankası Garanti İnternet kullanıcısıysanız, Garanti İnternet parolanızla Garanti Cep'i kullanabilirsiniz.

  2. Garanti Cep'te işlem yapmak istediğim hesabımı ve kredi kartımı göremiyormsam ne yapmalıyım? İşlem yapmak istediğim tutar limitimi aşıyorsa ne yapmalıyım?

    Garanti Cep'te işlem yapabileceğiniz hesaplarınız İnternet Şubesi'ndekiler ile aynıdır. İşlem yapmak istediğiniz hesap/kartları en yakın şubemizden tanımlatabilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti