Yardım ve Öneriler

Cep Şubesi'nde sadece tanımlı kayıtlarıma havale veya EFT yapabiliyorum, yeni hesaba / isme nasıl para transferi yapabilirim?

Yeni kayıt yaratmak veya kayıtlı olmayan işlemleri yapabilmek için wap.garanti.com.tr' ye bankamızda kayıtlı bir cep telefonu numarası ile bağlanmanız gerekmektedir. Eğer numaranız kayıtlı değilse, size en yakın şubemizden ya da Paramatiklerden tanımlatabilirsiniz. Numaranız kayıtlı olduğu halde bu işlemleri yapamıyorsanız, cep telefonunuzun WAP ayarlarını kontrol ederek wap.garanti.com.tr' ye WAP üzerinden bağlandığınızdan emin olunuz. Bağlantı ayarlarınız için operatörünüzün çağrı merkezinden destek alabilirsiniz.

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti