Yardım ve Öneriler

Alo Garanti şifremi kaç kez hatalı girersem şifrem bloke olur? Bloke olursa ne yapmam gerekir?

Alo Garanti şifrenizi fazla sayıda hatalı girmeniz halinde şifreniz bloke olacaktır.
Garanti İnternet'i kullanıyorsanız

  • Tanımlamalar menüsü Şifre ve Parola İşlemleri adımından Garanti İnternet şifrenizi Alo Garanti için de geçerli hale getirebilirsiniz.

Kredi kartınız veya Paracard'ınız varsa

  • Garanti Bankası'na ait geçerli bir Paracard'ınız veya kredi kartınızın numarası ve kart şifreniz ile Parola Al sayfasından yeni şifre ve parolanızı anında alabilirsiniz.
  • Alo Garanti'yi aradığınızda Alo Garanti şifresi almak istediğinizi söylediğinizde sistem sizi gerekli bilgilerin girildiği adıma yönlendirecektir. Bu adımda kredi kartınızın ya da Paracard’ınızın son 6 hanesi, kart şifreniz, ve cep telefonu numaranızı tuşladığınızda güvenlik kontrollerinden sonra IVR (sesli yanıt sistemi) tarafından sizin için yeni şifreniz üretilecektir.  Alo Garanti'de sadece ilk girişte kullanacağınız parolanız girmiş olduğunuz cep telefonuna SMS ile gönderilecektir. Cep telefonu numaranız bankamız kayıtlarında farklı ise veya değiştiyse, size en yakın şubeye giderek veya Paramatiklerden güncelleme yapabilirsiniz. (Paramatik'ten yapmanız gereken işlem adımları: Diğer İşlemler / Müşteri Bilgi Güncelleme / Cep Telefonu Numarası)

İlgili sorular

  1. Alo Garanti'yi aramak ücretli mi? İşlem ücretlerini öğrenebilir miyim?

    Alo Garanti'yi aradığınızda, Türkiye'nin her yerinden, şehir içi görüşme ücreti tutarında bir ücret ödersiniz.

  2. Ücretsiz antivirüs uygulaması nasıl indirebilirim?

    http://www.garanti.com.tr/tr/bireysel/subesiz/internet_bankaciligi/guvenlik/webroot.page

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti