Yardım ve Öneriler

Alo Garanti "Anlayamadım tekrar deneyelim" şeklinde yanıt veriyorsa ne yapmalıyım?

Gerçekleştirmek istediğiniz işlemi söylediğinizde eğer sistem size "Anlayamadım, tekrar deneyelim" yanıtını veriyorsa, gerçekleştirmek istediğiniz işlemi farklı ve kısa bir şekilde ifade ederek söylemeyi deneyebilirsiniz. Örneğin "Yanlış hesaba EFT yaptım, işlemin iptalini istiyorum" dediğinizde sistem sizi anlamıyorsa "EFT iptali" gibi asıl yapmak istediğiniz işlemi kısa bir şekilde ifade etmeyi deneyebilirsiniz.

Gerçekleştirmek istediğiniz işlemi kısaca ifade etmeniz sistemin size daha hızlı geri dönüş vermesini sağlayacaktır Yaşadığınız sorunu detayları ile ifade etmek yerine kısaca özetlerseniz sistem size daha hızlı geri dönüş verecektir. Örneğin "Garanti İnternet giriş şifremi hatırlayamadım, birkaç kere denedikten sonra bloke oldu" yerine "İnternet şifrem bloke oldu" demeniz yeterlidir.

İlgili sorular

  1. Alo Garanti'yi aramak ücretli mi? İşlem ücretlerini öğrenebilir miyim?

    Alo Garanti'yi aradığınızda, Türkiye'nin her yerinden, şehir içi görüşme ücreti tutarında bir ücret ödersiniz.

  2. Ücretsiz antivirüs uygulaması nasıl indirebilirim?

    http://www.garanti.com.tr/tr/bireysel/subesiz/internet_bankaciligi/guvenlik/webroot.page

Diğer yardım kanallarıDiğer yardım kanalları

Yardım ve Öneriler Ana Sayfa

Telefonda yardım almak için ise:444 0 333 Alo Garanti