Haklı Müşteri Hattı

Haklı Müşteri HattıMüşterilerimizin, herşeyin en iyisine layık olduğuna inandık

Hakem Heyeti

Türkiye Bankalar Birliği bünyesinde kurulan Bireysel Müşteri Hakem Heyeti'nin görevi; bankalar ile müşteriler arasındaki anlaşmazlıkları çözümlemektir. Bu işleyişte, müşteri öncelikle şikayeti için bankaya yazılı başvuruda bulunur. Bankaların yanıt verme süresi kredi kartı ve banka kartlarıyla ilgili şikayetler için 20, diğer bankacılık ürünleri ve hizmetleriyle ilgili şikayetler için 30 gündür. Bankalar tarafından belirtilen sürede yanıt verilmemesi veya şikayetinin giderilmemesi halinde, 60 gün içerisinde müşteri heyete başvuruda bulunabilir.

Türkiye Bankalar Birliği Bireysel Müşteri Hakem Heyeti ile ilgili detaylı bilgiye aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Soru ve talimatlarınız için 444 0 333 Alo Garanti'yi, şikayetleriniz için 444 0 338 Haklı Müşteri Hattı'nı arayabilirsiniz.

Bize UlaşınBize Ulaşın

Tüm sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz...

İletişim Formu

Haklı Müşteri Hattı: 444 0 338

0850 222 0 338