Haklı Müşteri Hattı

Haklı Müşteri HattıMüşterilerimizin, herşeyin en iyisine layık olduğuna inandık

Şikayetlerin Değerlendirilmesi

Şikayetiniz mi var? Hemen çözüm bulalım. Garanti Bankası müşterilerinin mesajlarını Haklı Müşteri Hattı’na kolaylıkla iletebilmeleri için tüm iletişim kanallarını kullanabilme imkanı sağlıyor. 

Müşterilerimiz Haklı Müşteri Hattı’na;

  • 444 0 338 / 0850 222 0 338 numaralı telefon hattımızdan,
  • İletişim formundan,
  • PK: 338 Avpim/İstanbul adresine mektup göndererek,
  • (212) 630 16 68 numaralı faks numaramızdan,
  • Şubelerimizde bulunan şikayet kutularına matbu şikayet formlarımızı doldurup bırakarak,
  • www.garantiyesor.com, Garanti'ye Sor facebook ve twitter sayfalarından

ulaşabilirsiniz.

Haklı Müşteri Hattı'na iletilen her şikayet özel bir referans numarası ile sisteme kaydedilir ve saklanır. Şikayet değerlendirilirken tarafsızlık ve müşteri memnuniyeti ilkelerine göre hareket edilir. Gerekli tüm araştırmalar yapılarak kısa sürede ve kalite standartlarına uygun çözüm üretilmesi amaçlanmaktadır. İletilen mesajlar ile ilgili olarak müşterilerimize geri dönüş yapılır. Müşterilerimizin ilettiği şikayetler tüm ürün ve hizmetlerimizde memnuniyeti artırıcı önlemler almamız konusunda bize yol göstermektedir.

Haklı Müşteri Hattı, müşteri memnuniyetini kalıcı ve sürekli olarak artırmayı hedeflemiştir. Sunduğumuz hizmetlerin eksiksiz ve müşteri tatminini sağlayacak standartlarda olması, müşteri odaklı çalışma prensibimizin temelini oluşturmaktadır. Bu amaçla Haklı Müşteri Hattı farklı çözüm süreçleri tasarlar, müşteri geribildirimlerini değerlendirir,  teknolojik ve sistemsel gelişmeleri izler ve bünyesinde uygular.

Haklı Müşteri Hattı, kalitesini 2006 yılında British Standards Institution'dan (BSI) aldığı ISO 10002:2004 Şikayet Yönetim Sistemi sertifikasıyla belgeledi. Böylelikle Garanti Bankası, Şikayet Yönetim Sistemini, uluslararası standartlarda belgeleyen ilk Türk Bankası oldu.

BSİ

Bize UlaşınBize Ulaşın

Tüm sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz...

İletişim Formu

Haklı Müşteri Hattı: 444 0 338

0850 222 0 338