Haklı Müşteri Hattı

Haklı Müşteri HattıMüşterilerimizin, herşeyin en iyisine layık olduğuna inandık

Müşteri Memnuniyeti Anayasası

Biz Garantililer, kurumumuzun ve müşterilerimizin,  herşeyin en iyisine layık olduğuna inandık. Daha mükemmel hizmetler sunabilmek ve içinde yaşadığımız  toplumla birlikte büyüyebilmek için ortak aklımızı çalıştırdık ve Garanti Müşteri Memnuniyeti Anayasası'nı oluşturduk.

Özümüz Sözümüzdür.

Özümüzden de Sözümüzden de Dönmeyiz.

  • Madde 1: Müşteri, en önemli varlık sebebimizdir.
  • Madde 2: Müşteri, yeni Müşteri kazandırma ya da kaybettirme ihtimali olan kişidir.
  • Madde 3: Müşteri, ihtiyaçları tespit edilerek kendisine her zaman özen gösterilmesi gereken kişidir.
  • Madde 4: Müşteri, ürün veya hizmet sattıktan sonra da sürekli memnun edilmesi gereken kişidir.
  • Madde 5: Müşteri Memnuniyeti, fark yaratmak, rakiplerin önünde yer almak, büyümek ve kâr etmek için şarttır.
  • Madde 6: Tüm Müşteriler, kaliteli hizmet alma hakkına sahiptir.
  • Madde 7: Tüm Garantililer Müşteri Memnuniyetini oluşturmak ve Müşterilerin "Garanti benim IçIn düşünür, yaratır ve yapar. Kendimi Garanti'de güvende hissederim" demesini sağlamakla yükümlüdür.
  • Madde 8: Tüm Müşteriler "Garanti Müşterisi"dir. Başka kurum, şube ya da portföyün Müşterisi olduğu gerekçesiyle Müşterilere sunulacak hizmet kalitesiden taviz verilemez.
  • Madde 9: Müşteriyi zamanında bilgilendirmek ve doğru kişiye / kanala yönlendirmek, Müşteri memnuniyetinin birinci koşuludur.
  • Madde 10: Tüm Müşteriler, kullandığı ürün ve hizmetle ilgili şikayet etme hakkına sahiptir.

Soru ve talimatlarınız için 444 0 333 Alo Garanti'yi, şikayetleriniz için 444 0 338 Haklı Müşteri Hattı'nı arayabilirsiniz.

Bize UlaşınBize Ulaşın

Tüm sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz...

İletişim Formu

Haklı Müşteri Hattı: 444 0 338

0850 222 0 338