Parola İşlemleri

.

Parola işlemleri hakkında bilmeniz gereken her şey

Garanti İnternet parolası alma

Kurumsal Garanti İnternet’i kullanıma açmak ve yetkili kullanıcıları belirlemek için şubenize başvurmanız gerekmektedir. 

Parolanızı yenilemek istiyorsanız ya da unuttuysanız, şahsınıza ait bir garanti Bankası Kredi Kartı ya da Banka Kartı ile, Parola Al adımını kullanarak anında yeni parolanızı oluşturabilirsiniz. Eğer şahsınıza ait bir Garanti kartınız yok ise şubelerimizden de anında parola alabilirsiniz.

Şifrematik/Cep Şifrematik kullanıyorsanız, Garanti İnternet parolanızı değil, Şifrematik/Cep Şifrematik’inizin PIN kodunu unutmuşsunuzdur.

Bireysel kullanıcı iseniz tıklayın.

Parola değiştirme

Garanti İnternet Tanımlamalar menüsünden, parolanızı kendi istediğiniz şekilde değiştirebilirsiniz.

Parola blokesi

Garanti İnternet ve Garanti Cep parolanız 6 rakamdan oluşmaktadır. Parolanızı 3 defa hatalı girerseniz bloke olur. Eğer parolanızı doğru hatırlıyorsanız 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak parolanızın blokesini kaldırabilirsiniz.

"Hesaplarınız İnternet kullanıma kapalıdır" mesajı

Garanti İnternet'te aldığınız bu mesaj parolanızı 3 defa hatalı girdiğinizde çıkmaktadır. Eğer parolanızı doğru hatırlıyorsanız 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak parolanızın blokesini kaldırabilirsiniz.

İlginizi çekebilir

Garanti İnternet GirişGaranti İnternet Giriş

  • Mobil imza, Elektronik İmza, Elektronik Sertifika, Nitelikli Elektronik Sertifika nedir?

    Mobil İmza, elektronik ortamlarda kullanabileceğiniz kimlik kartınız olan nitelikli elektronik sertifika'yı rahatça almanızı ve kullanmanızı sağlayan bir servistir. Detaylı bilgi

  • Şifrematik almak için Garanti müşterisi/garanti.com.tr kullanıcısı mı olmalıyım? Ücretli mi?

    Evet. Şifrematik sahibi olabilmeniz için Garanti müşterisi olmanız ve İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gerekmektedir. Şifrematik aktivasyonunu sadece ve sadece mevcut parolanız / şifreniz ile giriş yaptığınız İnternet Şubesi'nden yapabilirsiniz. Bu nedenle öncelikle İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gerekmektedir. İnternet Şubesi'ne başvuru için tıklayın. Şifrematik talebi sırasında bir defalık 30 TL Şifrematik hizmet bedeli alınmaktadır. Şifrematik talebini yalnızca İnternet Şubesi'nde bulunan Şifrematik menüsünden yapabilirsiniz. Şirketler ise Şifrematik talebi için şubelerine başvurabilirler. Şifrematik'iniz 7 iş günü içerisinde talep sırasında belirttiğiniz adresinize kurye ile ulaştırılacaktır. Şirketler ise Şifrematik'lerini şubelerinden alabilirler. Detaylı bilgi

  • Garanti İnternet'ten hesap açma/kapama, ELMA, Paracard işlemi yapılabilir mi?

    Garanti İnternet'te TL ve döviz cinsinden vadesiz mevduat hesabı ve vadesiz hesabınızın olduğu döviz cinsleri için vadeli hesap açma işlemleri yapabilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Mobil İmza'ya nasıl başvurabilirim? Cep Şifrematik ile aynı telefonda kullanılır mı?

    İnternet Şubesi'nden Mobil İmza'ya başvuru yapabilir, eğer cep telefonu bilgileriniz eksikse Paramatiklerden veya Garanti Şubesi'nden güncelleyebilirsiniz. Detaylı bilgi