Parola İşlemleri

.

Parola işlemleri hakkında bilmeniz gereken her şey

Garanti İnternet parolası alma

Kurumsal Garanti İnternet’i kullanıma açmak ve yetkili kullanıcıları belirlemek için şubenize başvurmanız gerekmektedir. 

Parolanızı yenilemek istiyorsanız ya da unuttuysanız, şahsınıza ait bir garanti Bankası Kredi Kartı ya da Banka Kartı ile, Parola Al adımını kullanarak anında yeni parolanızı oluşturabilirsiniz. Eğer şahsınıza ait bir Garanti kartınız yok ise şubelerimizden de anında parola alabilirsiniz.

Şifrematik/Cep Şifrematik kullanıyorsanız, Garanti İnternet parolanızı değil, Şifrematik/Cep Şifrematik’inizin PIN kodunu unutmuşsunuzdur.

Bireysel kullanıcı iseniz tıklayın.

Parola değiştirme

Garanti İnternet Tanımlamalar menüsünden, parolanızı kendi istediğiniz şekilde değiştirebilirsiniz.

Parola blokesi

Garanti İnternet ve Garanti Cep parolanız 6 rakamdan oluşmaktadır. Parolanızı 3 defa hatalı girerseniz bloke olur. Eğer parolanızı doğru hatırlıyorsanız 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak parolanızın blokesini kaldırabilirsiniz.

"Hesaplarınız İnternet kullanıma kapalıdır" mesajı

Garanti İnternet'te aldığınız bu mesaj parolanızı 3 defa hatalı girdiğinizde çıkmaktadır. Eğer parolanızı doğru hatırlıyorsanız 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak parolanızın blokesini kaldırabilirsiniz.

İlginizi çekebilir

  • İnternet Şubesi İşlemler

    Tüzel kullanıcılarımızın yapabilecekleri ek işlemler.

  • Western Union

    Uluslararası para gönderme/alma işlemlerinizi Garanti İnternet Şubesi'nden kolayca gerçekleştirin.

Garanti İnternet GirişGaranti İnternet Giriş