Güvenlik

.

Güvenliğiniz Garanti’de

Güvenliğiniz için Paramatikleri kullanırken aşağıdaki konularda dikkatli olmalısınız:

  • Paramatikte kartınız sıkışırsa veya paranızı alamazsanız, 444 0 333 Alo Garanti'yi aramalı, sizin yerinize başkasının arama yapmasına izin vermemelisiniz.
  • Şifrenizi belirlerken şifrenizin telefon numaranız, kart numaranız veya doğum tarihiniz gibi başkaları tarafından kolayca tahmin edilecek numaralar olmamasına özen göstermelisiniz.
  • Şifrenizi bir başkasına göstermemeli, kimseye söylememeli ve hiçbir yere yazmamalısınız.
  • Şifrenizi bankanızın bile ne sebeple olursa olsun bilmesine izin vermemelisiniz.
  • Şifrenizin sorumluluğunun kart sahibi olarak sadece size ait olduğunu unutmamalısınız.
  • İşlem yaparken kimseden yardım almamalısınız.
  • İşlem yaparken Paramatik'in başından ayrılmamalısınız.

 

İlginizi çekebilir

Garanti Paramatikler hizmetinizdeGaranti Paramatikler hizmetinizde

Garanti Paramatikler hizmetinizde

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Paracard başvurusu nerelerden, nasıl yapılır?

    Paracard için şubelerimize başvurabilir ya da Garanti İnternet Kart İşlemleri menüsü Paracard İşlemleri adımından yeni kart talebinde bulunabilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Paracard'ım bilgim dışında kullanılmışsa ne yapmalıyım?

    Kartınızı Alo Garanti'yi arayarak hemen kapattırmanız gerekmektedir. İtirazlarınızı 'Harcama İtiraz Formu' ile 0 212 657 21 10 numaralı faksa faksla iletebilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Paracard'ımı alışverişlerde kullanabilir miyim? Kartsız işlem nedir?

    Kartsız işlem ile Paramatik'te, kart kullanmadan sadece "GİRİŞ" tuşuna basarak işlem yapabilirsiniz. Paracard anlaşmalı mağazalarda alışveriş yapabilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Paracard'ım Paramatik'te kalırsa / yutulursa ne yapmam gerekir?

    Şube Paramatiklerinde kalan Paracard'lar şube insiyatifi dahilinde müşteriye iade edilebilir. Şube dışı Paramatiklerde kalan kartlar ise imha edilmektedir. Detaylı bilgi