Parolaİşlemleri

.

Parola işlemleri hakkında bilmeniz gereken her şey

Garanti İnternet parola alma

Başvuru belgeleriniz bize ulaştıktan sonra İstanbul içindeyseniz 2 işgünü, İstanbul dışındaysanız 4 işgünü içinde parolanız şubenize ulaştırılır. Daha sonra başvuru formunda belirtilen yetkili, kimlik belgesiyle birlikte şubeye başvurarak parolanızın içinde bulunduğu zarfı alabilirsiniz.

Bireysel kullanıcı iseniz tıklayın.

Parola değiştirme

Garanti İnternet Tanımlamalar menüsünden, parolanızı kendi istediğiniz şekilde değiştirebilirsiniz.

Parolanızı unutursanız

444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak Garanti İnternet parola işlemlerinden ya da kendi şubenize başvurarak yeni şifre talebinde bulunabilir, şubenize gönderilecek yeni şifrelerinizi alarak tekrar Garanti İnternet kullanımına başlayabiirsiniz.

Bireysel kullanıcı iseniz tıklayın.

Parola Blokesi

Garanti İnternet veya Garanti Cep parolanız 6-8 haneden oluşmaktadır. Parolanızı 3 defa hatalı girerseniz bloke olur. Eğer parolanızı doğru hatırlıyorsanız 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak blokesini kaldırabilirsiniz.

"Hesaplarınız İnternet kullanıma kapalıdır" mesajı

Garanti İnternet'te aldığınız bu mesaj şifrenizi 3 defa hatalı girdiğinizde çıkmaktadır. Eğer parolanızı doğru hatırlıyorsanız 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak parolanızın blokesini kaldırabilirsiniz.

İlginizi çekebilir

Garanti İnternet kullanın, hızlı ve kolay bankacılığın keyfini çıkarın.Garanti İnternet kullanın, hızlı ve kolay bankacılığın keyfini çıkarın.

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Mobil imza, Elektronik İmza, Elektronik Sertifika, Nitelikli Elektronik Sertifika nedir?

    Mobil İmza, elektronik ortamlarda kullanabileceğiniz kimlik kartınız olan nitelikli elektronik sertifika'yı rahatça almanızı ve kullanmanızı sağlayan bir servistir. Detaylı bilgi

  • Şifrematik almak için Garanti müşterisi/garanti.com.tr kullanıcısı mı olmalıyım? Ücretli mi?

    Evet. Şifrematik sahibi olabilmeniz için Garanti müşterisi olmanız ve İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gerekmektedir. Şifrematik aktivasyonunu sadece ve sadece mevcut parolanız / şifreniz ile giriş yaptığınız İnternet Şubesi'nden yapabilirsiniz. Bu nedenle öncelikle İnternet Şubesi kullanıcısı olmanız gerekmektedir. İnternet Şubesi'ne başvuru için tıklayın. Şifrematik talebi sırasında bir defalık 30 TL Şifrematik hizmet bedeli alınmaktadır. Şifrematik talebini yalnızca İnternet Şubesi'nde bulunan Şifrematik menüsünden yapabilirsiniz. Şirketler ise Şifrematik talebi için şubelerine başvurabilirler. Şifrematik'iniz 7 iş günü içerisinde talep sırasında belirttiğiniz adresinize kurye ile ulaştırılacaktır. Şirketler ise Şifrematik'lerini şubelerinden alabilirler. Detaylı bilgi

  • Garanti İnternet'ten hesap açma/kapama, ELMA, Paracard işlemi yapılabilir mi?

    Garanti İnternet'te TL ve döviz cinsinden vadesiz mevduat hesabı ve vadesiz hesabınızın olduğu döviz cinsleri için vadeli hesap açma işlemleri yapabilirsiniz. Detaylı bilgi

  • Mobil İmza'ya nasıl başvurabilirim? Cep Şifrematik ile aynı telefonda kullanılır mı?

    İnternet Şubesi'nden Mobil İmza'ya başvuru yapabilir, eğer cep telefonu bilgileriniz eksikse Paramatiklerden veya Garanti Şubesi'nden güncelleyebilirsiniz. Detaylı bilgi