Parolaİşlemleri

.

Parola işlemleri hakkında bilmeniz gereken her şey

Garanti İnternet parola alma

Başvuru belgeleriniz bize ulaştıktan sonra İstanbul içindeyseniz 2 işgünü, İstanbul dışındaysanız 4 işgünü içinde parolanız şubenize ulaştırılır. Daha sonra başvuru formunda belirtilen yetkili, kimlik belgesiyle birlikte şubeye başvurarak parolanızın içinde bulunduğu zarfı alabilirsiniz.

Bireysel kullanıcı iseniz tıklayın.

Parola değiştirme

Garanti İnternet Tanımlamalar menüsünden, parolanızı kendi istediğiniz şekilde değiştirebilirsiniz.

Parolanızı unutursanız

444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak Garanti İnternet parola işlemlerinden ya da kendi şubenize başvurarak yeni şifre talebinde bulunabilir, şubenize gönderilecek yeni şifrelerinizi alarak tekrar Garanti İnternet kullanımına başlayabiirsiniz.

Bireysel kullanıcı iseniz tıklayın.

Parola Blokesi

Garanti İnternet veya Garanti Cep parolanız 6-8 haneden oluşmaktadır. Parolanızı 3 defa hatalı girerseniz bloke olur. Eğer parolanızı doğru hatırlıyorsanız 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak blokesini kaldırabilirsiniz.

"Hesaplarınız İnternet kullanıma kapalıdır" mesajı

Garanti İnternet'te aldığınız bu mesaj şifrenizi 3 defa hatalı girdiğinizde çıkmaktadır. Eğer parolanızı doğru hatırlıyorsanız 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak parolanızın blokesini kaldırabilirsiniz.

İlginizi çekebilir

Garanti İnternet kullanın, hızlı ve kolay bankacılığın keyfini çıkarın.Garanti İnternet kullanın, hızlı ve kolay bankacılığın keyfini çıkarın.