Çalışana Sağlanan Ortam

Çalışana Sağlanan OrtamBaşarı hikayeni Garanti'de yaz. Fark yarat, fark at!

Garanti'de memnuniyet, büyük önem taşır.

  • Garanti'de herkes "kendi işinin lideridir". İşinde insiyatif kullanır, kendi kararlarını verir.
  • İşe yerleştirmeden, eğitime her konuda tüm çalışanlarına fırsat eşitliği tanıyan Garanti, çalışanları arasında var olan farklı bilgi ve becerilere saygı duyar ve bu farklılıkları destekler. Açık iletişim her zaman desteklenir.
  • Banka içinde "iç internet sitesi olarak" oluşturulan Intranet, banka genelinde bir iletişim platformudur.
  • Yöneticilerimizin geçmiş yılı değerlendirdikleri ve bir sonraki senenin hedeflerini belirledikleri ve Genel Müdür'ün yönetimi ile bölgesel olarak yapılan ve tüm çalışanların katılımı esas olan; "Vizyon Toplantısı" her yıl düzenli olarak yapılır. Bu toplantıda her çalışan, özlük hakları dışındaki sorunlarını doğrudan Genel Müdür'e iletebilir.
  • Garanti, önerilere açıktır: Tüm gelişim alanlarında öneriler alır ve değerlendirir.
  • 2009 yılından itibaren her yıl Çalışan Memnuniyeti Araştırmasını gerçekleştirmekteyiz. Bu araştırma ile, çalışanlarımızın bankamızdaki çalışma yaşamına ilişkin görüşlerini almak ve daha çalışan odaklı bir kültür yaratmak amaçlanmaktadır. Araştırma sonuçlarına göre, bankamız çalışan memnuniyeti oranı Türkiye ve Türkiye Bankacılık sektör üzerinde yer almaktadır.
  • Müşteri beklentileri ve ihtiyaçlarını karşılayabilmenin son derece önemli olduğu Garantide, "hizmet" zincirinin her aşamada "kusursuz" olarak işlemesi amacıyla her yıl kurum içinde birbirlerinden hizmet alan birim ve şubelerin hizmet kalitesinin değerlendirildiği "İç Müşteri Memnuniyeti" anketi uygulanmaktadır.

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Mülakatlarda adaylardan ne bekleniyor?

    Değişime açık olmak, müşteri odaklılık, iletişim, işbirliği ile çalışmak Garanti Bankası çalışma kültürünün olmazsa olmazları arasında. Detaylı bilgi

  • Mülakat aşamasında başarısız oldum. Tekrar aynı sürece katılabilir miyim?

    Mülakat sürecinde başarısız olan adayları tekrar aynı pozisyonlar için değerlendirmiyoruz. Detaylı bilgi

  • Kimler başvurabiliyor?

    İlanlarımızda belirtilen kriterlere uygun olan tüm adaylarımız başvuruda bulunarak süreçlerimize dahil olabilir. Detaylı bilgi

  • Ağırlıklı olarak hangi pozisyonlar için alım yapılıyor?

    Alımlarımızın yaklaşık %80’ini yeni mezunlar oluşturuyor. Gişe Asistanı, Telefon Bankacılığı Müşteri Temsilcisi, Operasyon Asistanı alımlarımız yıl boyu; Müşteri Hizmetleri Temsilcisi/Müşteri İlişkileri Yetkilisi ve Genel Müdürlük birimlerimiz için Müfettiş Yardımcısı ve Genel Müdürlük Yetkili alımlarımız ise her yıl 1 kez gerçekleştiriliyor. Detaylı bilgi