Telefon Bankacılığı

Başarı hikayeni Garanti'de yaz. Fark yarat, fark at!Başarı hikayeni Garanti'de yaz. Fark yarat, fark at!

Garanti'nin bir parçası olmak ister misiniz?

İnsan ilişkilerinizi ve ikna yeteneğinizi kullanabileceğiniz, müşterilere daha iyi hizmet vermek için farklı çözüm yolları üretebileceğiniz, aktif ve dinamik bir işte çalışmak istiyorsanız, İstanbul ve Sivas Cumhuriyet Üniversitesi’nde  bulunan Çağrı Merkezimizde görevlendirilmek üzere açtığımız "Telefon Bankacılığı Müşteri Temsilcisi ve Satış Temsilcisi" görevlerine başvuruda bulunabilirsiniz.

Nasıl Başvurulur?

Telefon Bankacılığı pozisyonları için; internetteki ilanları takip ederek online başvuruda bulunmanız gerekmektedir.

Aranan Özellikler

  • 4 yıllık üniversite mezunu/öğrencisi veya 2 Yıllık Meslek Yüksek Okulu mezunu
  • 27 yaşını aşmamış,
  • Askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl erteletmiş (erkek adaylar için),
  • İyi derecede bilgisayar kullanımına yatkın ve MS Office bilgisine sahip,
  • Pazarlama ve satış becerileri gelişmiş,
  • Vardiyalı düzende çalışabilecek,
  • İletişim ve ikna becerileri yüksek,
  • Ekip bilinci ile temsil ve takip gücüne sahip

Görev Tanımı

Telefon Bankacılığı Müşteri Temsilcisi

Telefon Bankacılığı Müşteri Temsilcisi, Çağrı Merkezine gelen telefonları karşılayarak, müşterilerimizin sorularını cevaplar ve gerekli tüm bankacılık ve kredi kartı işlem taleplerini yerine getirirler.

Telefon Bankacılığı Satış Temsilcisi

Telefon Bankacılığı Satış Temsilcisi bankamız tarafından oluşturulan müşteri havuzlarından yararlanarak bulunan müşterilerle kontağa geçerek, güncel ihtiyaçları ve kampanyalar doğrultusunda ürün ve hizmet satışı gerçekleştirirler. 

Eğitim Programı

Telefon Bankacılığı Müşteri Temsilcileri, görevleri için gerekli olan ürün, temel bankacılık ve işbaşı eğitimlerini kapsayan 51 günlük yoğun bir eğitim sürecinden geçtikten sonra görevlerine başlarlar.

Kariyer Yolları

Telefon Bankacılığı Müşteri ve Satış Temsilcileri performansları ve yetkinlikleri doğrultusunda gerek Çağrı Merkezi Müdürlüğü içerisinde gerekse bankamız şube ve Genel Müdürlük birimlerinde oluşan yatay ve dikey kariyer fırsatlarından yaralanabilirler.

HEMEN BAŞVUR!

Yardım ve ÖnerilerYardım ve Öneriler

  • Mülakatlarda adaylardan ne bekleniyor?

    Değişime açık olmak, müşteri odaklılık, iletişim, işbirliği ile çalışmak Garanti Bankası çalışma kültürünün olmazsa olmazları arasında. Detaylı bilgi

  • Mülakat aşamasında başarısız oldum. Tekrar aynı sürece katılabilir miyim?

    Mülakat sürecinde başarısız olan adayları tekrar aynı pozisyonlar için değerlendirmiyoruz. Detaylı bilgi

  • Kimler başvurabiliyor?

    İlanlarımızda belirtilen kriterlere uygun olan tüm adaylarımız başvuruda bulunarak süreçlerimize dahil olabilir. Detaylı bilgi

  • Ağırlıklı olarak hangi pozisyonlar için alım yapılıyor?

    Alımlarımızın yaklaşık %80’ini yeni mezunlar oluşturuyor. Gişe Asistanı, Telefon Bankacılığı Müşteri Temsilcisi, Operasyon Asistanı alımlarımız yıl boyu; Müşteri Hizmetleri Temsilcisi/Müşteri İlişkileri Yetkilisi ve Genel Müdürlük birimlerimiz için Müfettiş Yardımcısı ve Genel Müdürlük Yetkili alımlarımız ise her yıl 1 kez gerçekleştiriliyor. Detaylı bilgi