ÖnemliGelişmeler

Önemli GelişmelerGaranti ve bankacılık ile ilgili tüm gelişmeler

Garanti'den Mortgage Sektöründe Bir İlk: "Görüntülü Çağrı Merkezi"

Garanti Bankası, görüntülü iletişim teknolojisi Videofon'u kullanıma sunan Türk Telekom'un desteğiyle, çağrı merkezi hizmetlerini yeni bir boyuta taşıyan Görüntülü Çağrı Merkezi uygulamasını başlattı. Mortgage sektöründe ilk defa hayata geçirilen hizmet kapsamında; Garanti Bankası ile çalışan emlak ofislerine gelen müşteriler, Türk Telekom teknolojisi ile geliştirilmiş, ev ve işyeri telefonları gibi sabit hatlardan görüntülü konuşma imkânı sunan Videofon sayesinde, 444 EVİM - 444 3846 hattındaki Mortgage Uzmanları ile yüz yüze görüşerek bilgi ve destek alabilecek; mortgage başvurusunda bulunabilecekler.

Konuyla ilgili bilgi veren Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Ali Fuat Erbil, "Müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak için online hizmetlerimizin sayısını her geçen gün artırıyoruz. Pilot çalışmalarına geçtiğimiz Eylül ayında CEBIT fuarında başlanan Görüntülü Çağrı Merkezi sayesinde, müşterilerimiz, Garanti Mortgage Uzmanları'na kolayca ulaşarak, interaktif bir şekilde bilgi alabilecek. Türk Telekom'la birlikte geliştirdiğimiz ve mortgage sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan hizmetin, müşterilerimizin yanı sıra emlak ofislerine de büyük kolaylık sağlayacağına inanıyoruz. Mortgage konusundaki uzmanlığımızı her kanaldan müşterilerimizin hizmetine sunmaya devam edeceğiz" dedi.